تامین فضای آموزشی مناسب وظیفه ذاتی دولت است

میرجعفریان با بیان اینکه در تامین زمین مناسب برای ساخت فضاهای آموزشی و تخصیص منابع و تجهیزات نیز با کمک سایر دستگاه‌ها در کنار خیرین مدرسه ساز هستیم، گفت: تامین فضای آموزشی مناسب، وظیفه ذاتی دولت است که کمک خیران در این حوزه قابل قدردانی است.

به گزارش خبرگزاری شبستان از مشهد، «سیدکمال الدین میرجعفریان» عصر(۵ اسفند) در بیست و دومین جشنواره خیرین مدرسه ساز استان با بیان اینکه در تامین زمین مناسب برای ساخت فضاهای آموزشی و تخصیص منابع و تجهیزات نیز با کمک سایر دستگاه‌ها در کنار خیرین مدرسه ساز هستیم، گفت: تامین فضای آموزشی مناسب، وظیفه ذاتی دولت است که کمک خیران در این حوزه قابل قدردانی است.

 

معاون هماهنگی امور عمرانی استانداری خراسان رضوی بیان کرد: از خطرپذیرترین استان‌ها از لحاظ بلایای طبیعی هستیم و استانداردسازی فضاهای آموزشی نیز باید مورد توجه باشد و نباید در روستاها دغدغه‌ای برای فضای آموزشی وجود داشته باشد.

 

میرجعفریان افزود: سرانه آموزشی هر دانش آموز در حاشیه شهر مشهد به اندازه ٥٠ درصد سرانه آموزشی در استان است که زیبنده این شهر نیست، وجود بیش از چهار هزار خیر مدرسه ساز ظرفیت خوبی در استان خراسان رضوی است و هیات امنای توسعه روستایی برای بهره مندی از ظرفیت خیران به زودی تشکیل می‌شود.

 

گفتنی است بیست و دومین جشنواره خیرین مدرسه ساز خراسان رضوی همزمان با سراسر کشور و در ارتباط ویدئوکنفرانسی با اسحاق جهانگیری معاون اول رئیس جمهوری، محمد باقر نوبخت رئیس سازمان برنامه و بودجه و محسن حاجی میرزایی وزیر آموزش و پرورش برگزار شد.

کد خبر 1030937

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha