آغاز طرح آموزش جامع قرآن کریم در اندیمشک

صداقت‌منش از آغاز طرح آموزش جامع قرآن کریم توسط قرارگاه فرهنگی قرآنی مسجد الزهرا (س) در اندیمشک خبر داد و گفت: قصد داریم با اجرای این طرح، خلاءهای آموزش قرآن کریم را برطرف کنیم.

«محمدجواد صداقت‌منش» در گفت‌وگو با خبرنگار خبرگزاری شبستان در اندیمشک، در خصوص جایگاه و اهمیت قرآن کریم اظهار کرد: به گفته امیرالمومنین (ع) قرآن بهار دل‌ها است و این یعنی قرآن دل‌های مرده را همانند بهار که جان دوباره به زمین می‌بخشد، زنده می‌کند و زمین پر از گناه انسان با خواندن و یاد گرفتن و تامل در آن جان تازه‌ای می‌گیرد و همچنین گل‌ها و درختان زندگی و دل ما شکوفه حیات می‌زنند.

 

مدیر کانون فرهنگی هنری مسجد الزهرا (س) اندیمشک از آغاز طرح آموزش جامع قرآن کریم توسط قرارگاه فرهنگی قرآنی مسجد الزهرا (س) خبر داد و افزود: با برگزاری این طرح در ماه‌های پربرکت رجب، شعبان و رمضان می‌توانیم خلاءهای آموزش قرآن کریم را برطرف کنیم.

 

وی با بیان اینکه روخوانی، روانخوانی، حفظ موضوعی، تفسیر و مفاهیم قرآن بخش‌های طرح آموزش جامع قرآن کریم هستند اذعان کرد: یکی از ویژگی‌های این طرح رايگان این است که خانواده‌ها هم با نوجوانان تحت تعلیم آن، همراه هستند و این یعنی خانه عطر قرآن می‌گیرد.

 

صداقت‌منش تصریح کرد: در شرایط کنونی که ويروس کرونا فراگیر شده است، ما قرآن را در ماه‌های رجب و شعبان به خانه‌ها می‌بریم و تعلیم قرآن را در خانه‌ها به وجود می‌آوریم که همین امر باعث برکات بسیار زیادی در زندگی خانواده‌ها خواهد شد.

 

وی عنوان کرد: قرارگاه فرهنگی قرآنی مسجد الزهرا (س) اندیمشک با فعالیت‌های درخشان قرآنی توانسته در سطح شهرستان خوش بدرخشد و طرح‌های گوناگونی را در زمینه فعالیت‌های قرآنی اجرا کند و به نتایج خوبی هم دست یابد.

 

مدیر کانون الزهرا (س) اندیمشک با اشاره به اینکه شرکت‌کنندگان در طرح آموزش جامع قرآن کریم در سه گروه مبتدی، نیمه مبتدی و پیشرفته قرار گرفته‌اند یاد آور شد: امید است این طرح باعث شود سایر مجموعه‌های فرهنگی هم بتوانند از بستر مهم فضای مجازی استفاده کنند و قرآن را بیش از پیش به خانه‌ها ببرند.

 

کد خبر 1031093

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha