جشن میلاد حضرت علی (ع) در ۱۵ بقعه متبرکه خراسان جنوبی برگزار می شود

حجت الاسلام رحیمی با بیان اینکه جشن میلاد حضرت علی (ع) در ۱۵ بقعه متبرکه خراسان جنوبی برگزار می شود، گفت: در شهرهای با وضعیت نارنجی مراسم جشن میلاد امام علی(ع) به صورت مجازی توسط بقاع متبرکه اجرا خواهد شد.

حجت الاسلام «حسین رحیمی» در گفتگو با خبرنگار خبرگزاری شبستان در بیرجند اظهارکرد: امسال به دلیل شیوع ویروس کرونا و وضعیت شهرهای خراسان جنوبی تصمیم گرفته شده است که مراسم جشن ولادت حضرت علی(ع) به صورت حضوری و مجازی برگزار شود.

 

معاون فرهنگی اوقاف و امور خیریه خراسان جنوبی با بیان اینکه جشن میلاد امام علی(ع) در 15 بقعه متبرکه استان برگزار می شود، افزود: در شهرهای با وضعیت نارنجی از جمله قاین این مراسم به صورت مجازی برگزار خواهد شد.

 

وی با اشاره به راه اندازی کاروان شادی گفت: در روز ولادت حضرت علی (ع) ۲ کاروان شادی در شهرهای نهبندان و بیرجند حرکت خواهند کرد.

 

حجت الاسلام رحیمی با اشاره به برنامه های بقاع متبرکه در روز ولادت حضرت علی(ع) عنوان کرد: در این روز علاوه بر سخنرانی، برگزاری برنامه های مختلفی از جمله تلاوت قرآن کریم با حضور قاریان برجسته، مدیحه سرایی و مولودی خوانی در دستور کار قرار دارد.

 

معاون فرهنگی اوقاف و امور خیریه خراسان جنوبی در ادامه گفت: در بقاع متبرکه ای که جشن میلاد امام علی(ع) به صورت حضوری برگزار می شود به دلیل شیوع ویروس کرونا قطعا رعایت دستورالعمل های بهداشتی در دستور کار قرار خواهد گرفت.

 

وی در پایان بیان کرد: از هفتم اسفند۹۹ تا ۱۲ فروردین ۱۴۰۰ برگزاری طرح «تبرکات مهدوی» جهت توزیع بسته های معیشتی از محل درآمد موقوفات و در جهت اجرای نیات واقفین در دستور کار قرار می گیرد.

 

 

کد خبر 1031117

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha