۴۵۰ مرکز نیکوکاری در خراسان رضوی فعالیت می کند

آسوده از فعالیت بیش از ۴۵۰ مرکز نیکوکاری در خراسان رضوی خبر داد و گفت: این مراکز با محوریت مردم و مساجد و به صورت مستقیم و فقط با نظارت کمیته امداد فعالیت دارند.

«حبیب الله آسوده» در گفتگو با خبرنگار خبرگزاری شبستان در مشهد ضمن تبریک فرا رسیدن سالروز ولادت حضرت علی(ع) و روز پدر با اشاره به مردمی بودن انقلاب اسلامی، گفت: این نهاد از دستاوردهای انقلاب اسلامی است که این امر نشان از توجه امام خمینی(ره) در رسیدگی به امور محرومان است و البته با همت مردم در کنار اعتبارات دولتی به نیارمندان ارائه خدمت می شود.

 

مدیرکل کمیته امداد مام خمینی(ره) خراسان رضوی از فعالیت بیش از ۴۵۰ مرکز نیکوکاری در خراسان رضوی خبر داد و افزود: این مراکز با محوریت مردم و عموما مساجد فعالیت دارند.

 

آسوده از کمکهای مومنانه در قالب رزمایش مواسات و همدلی با مشارکت دستگاه های مختلف و با فرماندهی نماینده ولی فقیه در استان گفت و اظهار کرد: در این قالب و با مشارکت همه دستگاه ها، یک میلیون و ۴۰۰ هزار بسته معیشتی بین نیارمندان و مددجویان توزیع شده است.

 

وی مردمی بودن و مردمی کردن فعالیت های کمیته امداد با هدف ترویج فرهنگ خیر و احسان را مطرح کرد و ادامه داد: کمکهای نیکوکاران در حوزه مشارکتهای مردمی با همکاری مراکز نیکوکاری و یا توسط دفاتر کمیته امداد به دست نیازمندان و مددجویان می رسد که مراکز نیکوکاری به صورت مستقیم و فقط با نظارت کمیته امداد فعالیت دارند.

کد خبر 1031182

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha