کادرسازی جوانان انقلابی با هدف تقویت برجستگی های مازندران مورد توجه طلاب باشد

حجت الاسلام محمدی لائینی به بیانات رهبری در خصوص تقویت و بزرگ داشت برجستگی‌های مردم وفادار مازندران که در عرصه های مختلف نظام سربلند ظاهر شده‌اند، اشاره کرد و گفت: کادرسازی جوانان انقلابی با هدف تقویت برجستگی های مازندران مورد توجه طلاب باشد.

به گزارش خبرگزاری شبستان از ساری و به نقل از روابط عمومی دفتر نماینده ولی فقیه درمازندران، همایش طلاب و فضلای استان مازندران شامگاه (۵اسفند) با حضور حجت الاسلام والمسلمین«محمدباقر محمدی لائینی» نماینده ولی فقیه در استان مازندران با محوریت تقویت جریان انقلابی در محل سالن همایش های مدرسه عالی دارالشفاء قم برگزار شد.

حجت الاسلام والمسلیمن«محمدباقر محمدی لائینی» در این همایش با تبریک ولادت امام علی(ع) و روز پدر گفت: مقام عظمی ولایت امام خامنه ای (مدظله العالی) برای من به عنوان نماینده ولی فقیه دو وظیفه مهم شامل تقویت برجستگی های مردم مازندران و تقویت جریان انقلابی در استان تعیین کردند؛ خود نیز دو وظیفه در کنار این دو ماموریت شامل دنبال کردن سلامت فرهنگی مازندران و پیگیری پیشرفت استان در عرصه های مختلف در نظر گرفتم و امید است با همکاری حوزویان، دانشگاهیان و سایر نخبگان این ماموریت ها محقق شود.

 

نماینده ولی فقیه در مازندران افزود: در این ایام کرونایی طلاب و مبلغین باید تبلیغ کننده و رعایت کننده اصول بهداشتی در بین مردم باشند و ارتباط خود را با مردم کف جامعه تقویت کنند تا بتوانند بهتر و بیشتر به مردم خدمت کنند.

 

حجت الاسلام محمدی لائینی در ادامه اضافه کرد:این روزها دشمنان اسلام دارند از نفوذی هایی در لباس روحانیت برای ضربه زدن به نظام و اسلام استفاده می کنند و آنها را در فضای مجازی پخش می‌کنند و جریان انقلابی علی الخصوص حوزه انقلابی باید خود را برای پاسخ گویی قدرتمند به این شبهه افکنی ها آماده تر از قبل کند.

وی خطاب به طلاب مازندرانی مقیم شهر مقدس قم با بیان اینکه برای تحقق خواست های رهبری باید وضعیت موجود و امکانات و نقاط قوت و ضعف هر شهری مشخص شود، افزود: سیاست و راهبردهای مورد نیاز برای تقویت جریان انقلابی در شهرهای مختلف استان شناسایی و معرفی شود.

 

حجت الاسلام محدی لائینی همچنین خواست تا طلاب مشخص کنند جریان انقلابی در مازندران چگونه باید باشد.

کد خبر 1031292

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha