منافع انقلاب، نظام و خواست مردم یک اصل مهم در انتخابات است

جمالی با بیان اینکه ما مجریان انتخابات و مجموعه عوامل، کاری نداریم که چه دولتی روی کار می آید، گفت: اصل منافع انقلاب، نظام، خواست مردم و مایوس کردن دشمن بسیار مهم است.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری شبستان از یاسوج، «احد جمالی» امروز ( ۶ اسفند ) در نشست اعضای ستاد انتخابات استان کهگیلویه و بویراحمد اظهار کرد: در انتخابات ۱۴۰۰، همزمان در استان انتخابات ریاست جمهوری، شوراهای اسلامی شهر و روستا و انتخابات میان دوره ای مجلس شورای اسلامی در حوزه انتخابیه گچساران و باشت را داریم.
 

معاون سیاسی، امنیتی و اجتماعی استانداری کهگیلویه و بویراحمد گفت: در همه این انتخابات اصل مشارکت مردم، امنیت و سلامت انتخابات است.
 

وی با بیان اینکه، انتخابات ریاست جمهوری در سال ۱۴۰۰ و در ۲۸ خردادماه برگزار می شود، تصریح کرد: به حول و قوه الهی نشان خواهیم داد علیرغم کرونا، تحریم ها و مشکلات و با توجه به تجربیات انتخابات گذشته، با شکستن روحیه و امیدهای دشمن، انتخاباتی پرشور و سالم برگزار خواهیم کرد.
 

جمالی خاطرنشان کرد: با توجه به اینکه این انتخابات حساسیت خاص خود را دارد، اما با آموزش های لازم مجموعه دست اندرکاران و مجریان و با اطلاع رسانی، آگاهی بخشی و همچنین درک بالایی که مردم استان دارند، قطعا انتخاباتی پرشور، سالم و بانشاط خواهیم داشت.
 

معاون سیاسی، امنیتی استانداری کهگیلویه و بویراحمد یادآور شد: برنامه زمان بندی مراحل انتخابات ۱۴۰۰ اعلام شده و براساس این برنامه، کارها به خوبی در استان به پیش می رود.
 

وی با بیان اینکه ما مجریان انتخابات و مجموعه عوامل، کاری نداریم که چه دولتی روی کار می آید، گفت: اصل منافع انقلاب، نظام، خواست مردم و مایوس کردن دشمن بسیار مهم است.
 

«محمد احمدی» مدیرکل امنيتي و انتظامي استانداری و دبیرستاد انتخابات استان کهگیلویه و بویراحمد هم گزارش کاملی از برنامه زمان بندی انتخابات و اقدامات صورت گرفته در رابطه با انتخابات ۲۸ خرداد ۱۴۰۰ استان ارائه کرد.
 

گفتنی است، در این نشست مسئولین کمیته های ستاد انتخابات استان گزارشی از آخرین وضعیت فعالیت های کاری خود را ارائه دادند.  

کد خبر 1031354

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha