سامانه ارتباط مردمی دیوان محاسبات استان البرز اعلام شد

شراهی با اعلام خبر اعلام سامانه ارتباط مردمی دیوان محاسبات استان البرز گفت: سامانه ارتباط مردمی دیوان محاسبات استان البرز با هدف تسریع در رسیدگی به امور مردم با توجه به شرایط کرونا راه اندازی شد.

« محمدرضا شراهی» در گفت و گو با خبرنگار خبرگزاری شبستان از البرز در خصوص اعلام راه اندازی سامانه ارتباط مردمی دیوان محاسبات استان البرز گفت: این سامانه با هدف ارتباط بی واسطه دیوان با مردم راه اندازی شده است. 

 

رئیس دیوان محاسبات استان البرز افزود: یکی از سیاست ها و برنامه های دیوان محاسبات برای سال آتی اصلاح رویه ها است تا برمبنای آن شاهد تحولات موثری در این خصوص باشیم. 

 

وی با اشاره به ضرورت ارتباط های مردمی با هدف رسیدگی به پرونده ها بیان کرد: مردم استان البرز با سه خط ارتباطی پس از این می توانند به صورت پیامک، فکس و تلفنی مسائل خود را مستقیم با دیوان محاسبات استان البرز مطرح کنند.

 

رئیس دیوان محاسبات استان البرز خاطرنشان کرد: با برخط شدن دیوان محاسبات، انتظار می رود شاهد هشدار به موقع به متخلفان، تذکر به موقع به مدیران به منظور پیشیگری از انحراف از مسیر اجرای بودجه را شاهد باشیم. 

 

گفتنی است، شهروندان البرزی می توانند با شماره ۰۲۶۳۲۵۷۰۳۹۹ به صورت تلفنی، ۰۹۱۲۳۶۳۴۲۰۲ در قالب پیامک و با شماره ۰۲۶ ۳۲۵۷۰۳۹۹ فکس ارسال نمایند. 

 

 

کد خبر 1031375

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha