توزیع ۳ هزار پرس غذا بین نیازمندان به همت کانون صاحب الزمان(عج)روستای قالهر

سهرابی از تهیه بیش از ۳ هزار پرس غذا و توزیع آن در بین نیازمندان و اهالی روستا به همت کانون فرهنگی هنری صاحب الزمان (ع) خبر داد.

«اسماعیل سهرابی» ضمن تبریک به مناسبت میلاد با سعادت حضرت علی (ع) و روز پدر به خبرنگار خبرگزاری شبستان در اراک گفت: در راستای گرامیداشت این روز با سعادت و تبیین فرهنگ علوی در بین نسل جوان و نوجوان به همت کانون فرهنگی هنری صاحب الزمان و همدلی و همراهی اهالی روستا بیش از 3 هزار پرس غذای گرم تهیه و در بین نیازمندان و اهالی روستا تقسیم شد.

 

مسئول کانون فرهنگی هنری صاحب الزمان(عج) روستای قالهر افزود: غذای نذری تهیه شده در روز میلاد امیر المومنین (ع) با همکاری اعضای کانون در بین اهالی روستا توزیع شد.

 

وی با اشاره به اینکه کانون فرهنگی هنری صاحب الزمان(عج) مسجد جامع قالهر در این ایام برنامه های مختلفی را برگزار کرده است، ادامه داد: با توجه به شیوع ویروس کرونا و اهمیت سلامت اعضای کانون و اهالی روستا بیشتر برنامه ها با بهره گیری از فضای مجازی برگزار شد.

 

سهرابی ادامه داد: برنامه های حضوری و جشن میلاد حضرت علی(ع) نیز به صورت محدود و با رعایت پروتکل های بهداشتی و فاصله گذاری اجتماعی برگزار شد.

 

مسئول کانون فرهنگی هنری صاحب الزمان(عج) روستای قالهر اضافه کرد: این کانون همواره در مناسبت های مختلف علاوه بر برگزاری برنامه های فرهنگی و مسابقات به تهیه و توزیع غذا از محل نذورات مردمی و اهالی روستا به منظور کمک به نیازمندان و محرومین می نماید.

 

وی ادامه داد: تهیه و توزیع اقلام بهداشتی به منظور مقابله با ویروس منحوس کرونا از دیگر برنامه این کانون بوده که همزمان با روز میلاد حضرت علی(ع) انجام شد.

کد خبر 1031451

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha