جزئیات مشارکت مردم ‌آق قلا در جشن نیکوکاری

گرجی گفت: پایگاه جشن نیکوکاری در ۱۴ اسفند در سطح شهرستان آق قلا دایر می شود و آماده دریافت کمک های خیران است.

«تقی گرجی» به خبرنگار خبرگزاری شبستان در گرگان گفت: کمیته امداد امسال نیز مانند سال گذشته در آستانه سال نو و در هفته احسان و نیکوکاری با شعار «عیدی برای همه» اقدام به برگزاری جشن نیکوکاری با هدف تهیه بسته عیدان شامل بسته های خوراکی، بهداشتی و پوشاک برای خانواده نیازمند در شهرستان آق قلا کرده است.
 
 
رئیس کمیته امداد آق قلا ادامه داد: با توجه به شیوع ویروس کرونا امسال زنگ احساس و نیکوکاری در فضای متفاوتی و از طریق سامانه شاد در روز 13 اسفند ماه نواخته می شود.
 
 
گرجی بابیان اینکه امیدواریم با مشارکت مدیران و معلمان مدارس بتوانیم در زمینه کمک به خانواده های نیازمند گام برداریم، متذکر شد: پایگاه جشن نیکوکاری در 14 اسفند در سطح شهرستان آق قلا دایر می شود و آماده دریافت کمک های خیران است.
 
 
وی افزود:در روز جمعه نیز پایگاه های کمیته امداد در محل مصلی های نماز جمعه برپا می شود و  آماده دریافت کمک های نمازگزاران است.
 
 
رئیس کمیته امداد آق قلا خاطرنشان کرد: مردم از طریق تلفن همراه با کد دستوری #۱۷۲*۱*۸۸۷۷* می توانند در جشن نیکوکاری مشارکت کنند.
 
 
گرجی افزود: شماره کارت 6037997950028895 نزد بانک ملی نیز آماده دریافت کمک خیران در جشن نیکوکاری است و همچنین خیران نیز می توانند کمک های غیرنقدی خود را به کمیته امداد و مراکز نیکوکاری تحویل دهند.
کد خبر 1031455

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha