نورافشانی و پذیرایی خیابانی به مناسبت میلاد امیرالمومنین (ع) در کانون «پیمان غدیر»

پاشه گفت: همزمان با سالروز میلاد با سعادت امیرالمومنین (ع) آیین با شکوه جشن و سرور با توزیع شکلات و شیرینی و نورافشانی به همت کانون فرهنگی و هنری «پیمان غدیر» جهرم انجام شد.

 «حسین پاشه» در گفت‌وگو با خبرنگار خبرگزاری شبستان در جهرم، با تبریک میلاد با سعادت نخستین امام شیعیان حضرت امیرالمومنین (ع) و گرامی داشت روز «پدر»، گفت: این مناسبت فرخنده و مبارک بهانه ای شد تا اعضای کانون فرهنگی و هنری «پیمان غدیر» به برگزاری ویژه برنامه جشن و سرور اقدام کنند.

 

مدیر کانون فرهنگی و هنری «پیمان غدیر» جهرم افزود: در این مراسم، حجت الاسلام «علی زینی» کارشناس مذهبی و امام جماعت مسجد به سخنرانی و بیان شاخصه های و ویژگی های منحصر به فرد امام علی (ع) پرداخت.

 

وی ادامه داد: همچنین در ادامه مراسم، حاضران در جلسه از مدح و ثنای امام علی (ع) توسط «محسن ذاکری» از ذاکران و مداحان اهلبیت عصمت و طهارت (ع) بهره مند شدند.

 

پاشه با اشاره به دیگر برنامه های این آیین جشن و سرور، خاطرنشان کرد: شعرخوانی شاعر آیینی، «ایوب پرندآور» بخش دیگری از این محفل جشن و سرور را تشکیل می داد که این شاعر قطعه شعری در وصف مولای متقیان که سروده خودش بود را تقدیم وجود با برکت این امام همام کرد.

 

وی اضافه کرد: همچنین نورافشانی توسط بچه های مسجد در شب میلاد امام امیرالمومنین (ع) نیز در این شب نورانی و باشکوه برگزار و مورد استقبال شرکت کنندگان در مجلس قرار گرفت.

 

مدیر کانون فرهنگی و هنری «پیمان غدیر» جهرم اظهارداشت: پایان بخش این مراسم نیز توزیع شیرینی و شکلات در خیابان جنب کانون فرهنگی و هنری «پیمان غدیر» بود که توسط بچه های مسجد و اعضای کانون انجام شد.

 

پاشه عنوان کرد: این مراسم با توجه به شرایط روز جامعه و وضعیت کرونایی، با رعایت شیوه نامه های بهداشتی، استفاده از ماسک توسط حاضران در جلسه و رعایت فاصله فیزیکی برگزار شده است.

 

به گزارش شبستان، برگزاری آیین جشن با شکوه میلاد با سعادت نخستین امام شیعیان، حضرت مولا علی (ع) در کانون فرهنگی و هنری «پیمان غدیر» در قالب رواق «همدلی» در طرح ملی «ایران قوی» انجام شده است.

 

کد خبر 1031482

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha