کاهش تصدی‌گری دولت برای توسعه اقتصادی کشور است

رئیس دفتر رئیس جمهور در دیدار با نماینده ولی فقیه و امام جمعه اصفهان گفت: سیاست دولت بر کاهش تصدی گری برای فعال سازی بخش خصوصی در راستای توسعه اقتصادی کشور است.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری شبستان از اصفهان، «محمود واعظی« در دیدار با نماینده ولی فقیه در استان و امام جمعه اصفهان به برنامه ها و سیاست های دولت اشاره کرد و اظهارداشت: توسعه اقتصادی و ایجاد اشتغال پایدار جز اولویت های مهم دولت در این هفت ساله بوده و این ماموریت را به جدیت تا پایان دوره مسئولیتی ادامه خواهد داد.

 

سرپرست نهاد ریاست جمهوری ادامه داد: سیاست دولت بر کاهش تصدی گری برای فعال سازی بخش خصوصی در راستای توسعه اقتصادی کشور است که در این مسیر اقدامات گسترده ای انجام شده و این روند با حمایت از بخش خصوصی ادامه خواهد داشت.

 

وی با بیان اینکه سرمایه گذارای بخش خصوصی در حوزه تولید و اشتغال نقش مهمی دارد، تصریح کرد: بسترهای بیشتری باید برای فعالیت اقتصادی بخش خصوصی و جذب سرمایه گذاران فراهم شود تا آینده اقتصادی خوبی را داشته باشیم.

 

واعظی، بررسی وضعیت پروژه های استانی، نشست با مسئولان و سرمایه گذاران بخش خصوصی و همچنین افتتاح پروژه را علت سفر به این استان بیان کرد و یادآورشد: رئیس جمهور در سفر به این استان 30 پروژه مهم را قول دادند که تاکنون 24 مورد آن به نتیجه رسیده و برای بهره برداری بخش دیگری از این طرح ها، هزار و 300 میلیارد ریال اعتبار اختصاص یافته است.

 

وی اضافه کرد: با اختصاص این اعتبار تا دو ماهه آینده این پروژه های نیمه تمام، تکمیل و مورد بهره برداری قرار می گیرد.

 

سرپرست نهاد ریاست جمهوری با اشاره به ظرفیت استان اصفهان در عرصه های اقتصادی، فرهنگی و گردشگری، تصریح کرد: صنایع تولیدی و گردشگری این منطقه در کل کشور مهم است و سرمایه گذاری زیادی برای این حوزه صورت می گیرد.

 

وی ادامه داد: اصفهان به عنوان یکی از قطب های صنعتی کشور به حساب می آید که باید از این ظرفیت استفاده کرد که زمینه سازی برای سرمایه گذاری هر چه بیشتر بخش خصوصی لازم و از طرفی مدیران این استان نیز اختیارات و توانمندی خاصی دارند.

 

واعظی در بخشی از سخنان خود به همراهی نماینده ولی فقیه در استان با مسئولان اشاره کرد و گفت: این تعاملات موجب سازندگی و کاهش تنش های شده و نتایج آن موجب پیشرفت استان و ثمره آن به توسعه استان اصفهان خواهد رسید.

کد خبر 1031548

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha