جهرم، زرقان و شیراز در شمار برترین های لیگ تندرستی کشور

پاک فطرت گفت: لیگ تندرستی ایران اقدامی برای ایجاد گفتمان ورزش همگانی در سطح کشور است و سه شهر جهرم، زرقان و شیراز در حال حاضر توانسته اند در شمار ۲۰ شهر برتر لیگ تندرستی کشور و لیگ تندرستی بانوان قرار بگیرند.

«سیروس پاک فطرت» در گفت و گو با خبرنگار خبرگزاری شبستان از شیراز، با اشاره به پیشرفت مطلوب فارس در اجرای طرح لیگ «تندرستی» در کشور گفت: این لیگ به صورت رقابت محور برگزار می شود و از 4 بهمن شروع شده و تا نیمه اسفند جاری ادامه خواهد یافت.

رئیس هیئت ورزش های همگانی استان فارس ادامه داد: در زمان آغاز این لیگ، فارس رتبه 16 را داشت اما تا امروز با مشارکت مردم فارس توانسته رتبه 11 را از آن خود کند.

وی اضافه کرد: سه شهر جهرم، زرقان و شیراز در حال حاضر توانسته اند در شمار 20 شهر برتر لیگ تندرستی کشور قرار بگیرند و این سه شهر همچنین برترین های لیگ تندرستی بانوان در کشور نیز شده اند.

پاک فطرت اعلام کرد: لیگ تندرستی گام موثری برای ایجاد تحرک و نشاط در بحران کرونا بوده است و از شرکت کنندگان در رده های سنی 10 سال به بالا خواسته شده تا با ارسال یک ویدئوی یک دقیقه ای به آدرس http://irantandorosti.ir/ با درج مشخصات خود در این لیگ شرکت کرده و به رقابت بپردازند.

وی ادامه داد: فدراسیون ورزش همگانی 32 جایزه 500 هزار تومانی و 32 جایزه یک میلیون تومانی برای منتخبان این لیگ در نظر گرفته است و فدراسیون هر روز یک ویدئو روی سایت لیگ تندرستی ایران بر اساس 4 حرکت ورزشی روی سایت خود می گذارد تا شرکت کنندگان با استفاده از آن به انجام حرکات و پر کردن ویدئو از ورزش کردن خود بپردازند.

رئیس هیئت ورزش های همگانی استان فارس با ذکر هدف برگزاری این طرح ملی گفت: لیگ تندرستی ایران، اقدامی برای ایجاد گفتمان ورزش همگانی در سطح کشور است و در افزایش فعالیت فیزیکی افراد جامعه به ویژه در بحران کرونا نقش موثری دارد که موجب نشاط و توسعه تندرستی می شود.

کد خبر 1031579

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha