نماهنگ نوای نینوا دراستان سمنان تولید شد

مشیری از تولید نماهنگ« نوای نینوا» توسط مرکز فضای مجازی قافله سمنان خبرداد.

«هاشم مشیری» در گفتگوباخبرنگار خبرگزاری شبستان از سمنان گفت: تیم فضای مجازی قافله به مناسبت سالروز شهادت جانسوز حضرت زینب(س) نماهنگ« نوای نینوا» را تولید کرد.

 

مدیر مرکز فضای مجازی قافله سمنان با بیان اینکه نماهنگ« نوای نینوا» با مشارکت اداره کل فرهنگ وارشاداسلامی استان سمنان تولید شده است اضافه کرد: این نماهنگ با نوای هاشم مشیری تهیه شده است.

 

وی با اشاره به اینکه حامد رجبی وسیدعلیرضا موسوی تصویربرداران نماهنگ« نوای نینوا» را برعهده داشتند اظهارداشت: گروه آئینی مذهبی نوای باران سمنان نیز درتهیه این نماهنگ مشارکت داشته اند.

 

مشیری تنظیم کننده این نماهنگ را محمدعلی قدس نام بردوگفت: عکاس این کار محمد امین اعتمادی است.

 

مدیر مرکز فضای مجازی قافله سمنان در ادامه با اشاره به طرح ایران قوی گفت: با توجه به توسعه‌ی روز‌افزون فن‌آوری ارتباطات و ایجاد خدمات جذاب بر این بستر و تولید محتوای انبوه در شبکه و نیز توسعه‌ی شبکه‌های اجتماعی نیازمند برنامه‌ریزی برای جلوگیری از تهدیدات این فضا و تبدیل تهدیدات به فرصت ها است.

 

وی با اشاره به اینکه از فضای مجازی برای تبلیغ و گسترش فرهنگ ناب اسلامی و سبک زندگی اسلامی می توان استفاده بهینه داشت اضافه کرد: می توان سخنرانی ها و پاسخ به شبهات را در فضای مجازی برای جوانان عرضه کرد.

 

مشیری با بیان این مطلب که رویکرد و گرایش مردم بویژه جوانان ونوجوانان امروز به سمت فضای مجازی است اظهار داشت: در این راستا اعضای تیم فضای مجازی قافله سعی کرده  به سمتی حرکت کند که فعالیت های مجازی در مساجد رونق بگیرد.

 

مدیر مرکز فضای مجازی قافله سمنان با اشاره به فعالیت های این تیم اظهارداشت: اعضای این تیم به مناسبت های مختلف مذهبی، ملی فعالیتهایی از قبیل طراحی پوستر، ساخت کلیپ، بارگذاری مطالب مذهبی ودینی و ... را برعهده دارند.

 

وی ادامه داد: از آنجا که مقام معظم رهبری تأکید فراوانی در مورد فضای مجازی دارند ما تلاش می کنیم حضور بچه های ارزشی و انقلابی را در فضای مجازی فراهم کنیم و با تهیه کلیپ، تصاویر ومطالب تازه و بروز در خصوص نیاز نسل جوان وارد این عرصه شویم.

 

 مشیری راه اندازی  سایت و وبلاگ، کانال هایی در آپارات، طرحی پوستر به مناسبتهای مختلف، تشکیل کمپین ها و پویش های مردمی در مناسبتها، ساخت کلیپ های مختلف و... را از جمله فعالیت های تیم فضای مجازی قافله عنوان کرد و افزود: اعضای این تیم با تولید محتواهای مناسب و ارزشمند از ظرفیت فضای مجازی برای معرفی ارزشهای دینی و ملی به جوانان استفاده  می کنند.

کد خبر 1031877

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha