مربیان پرورشی در شکل گیری شخصیت دانش آموزان نقش بسزایی دارند

رئیس اداره آموزش و پرورش آران و بیدگل گفت: نقش الگویی مربیان پرورشی، در تربیت و شکل گیری شخصیت دانش آموزان بر هیچکس پوشیده نیست.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری شبستان از آران و بیدگل، همزمان با سالروز تاسیس نهاد امور تربیتی، نشست بزرگداشت این روز با حضور حدود ۱۰۰ تن از معاونان پرورشی مدارس، مدیر و معاونان آموزش و پرورش، شهردار و رئیس شورای شهر آران و بیدگل در کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان آران و بیدگل برگزار شد.

 

رئیس اداره آموزش و پرورش آران و بیدگل در این مراسم گفت: تربيت و اخلاق در ساختار شخصيت انسان نقشي تعيين كننده دارد و نخستين عامل سرنوشت‌ ساز در تربيت، مربي است.

 

محمد معدندار به نقش مربی در هدایت متربی اشاره کرد و گفت: مربی و  رفتار حسنه  او در شکل گیری شخصیت دانش آموزان تاثیر بسزایی دارد.

 

رئیس اداره آموزش و پرورش آران و بیدگل افزود: نقش الگویی مربیان پرورشی، در تربیت دانش آموزان بر هیچکس پوشیده نیست و  ارتباط نزدیک مربی و دانش آموز نقش مهمی در سلامت فکری و روانی آن ها ایفا می‌کند. 

 

معدندار خاطر نشان کرد: مربيان امور تربيتي و پرورشی، ميراث داران انبيا و اسطوره‌ هاي خدمت به بشریت هستند که می توانند نسلی معتقد، با ایمان و با نشاط برای آینده جامعه تربیت کنند.

 

اجرای نقالی خان سوم شاهنامه توسط دو عضو کانون پرورش فکری ، اجرای کلیپ ، اجرای مسابقه فرهنگی و تکریم مقام پدر و  تقدیر از معاونان پرورشی مدارس از دیگر برنامه های این همایش بود.

 

در بخش دیگری از این همایش، معاونان پرورشی مدارس از نمایشگاه صنایع و هنرهای دستی بانوان شهرستان آران و بیدگل در محل کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان دیدن کردند.

 

هشتم اسفندماه، سالروز تاسیس ستاد امور تربیتی در مدارس به عنوان روز امور تربیتی و تربیت اسلامی نامیده شده است.

کد خبر 1031948

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha