شهدا امنیت آفرین هستند

امام جمعه تیتکانلو گفت: مردم، پای انقلابی که از خون شهدا استحکام یافته، ایستاده اند و شهدا امنیت آفرین برای همین مردم هستند.

«حجت الاسلام رضا حسن زاده» در گفتگو با خبرنگار خبرگزاری شبستان در مراسم تشیع پیکر شهید «مجید رجائی» با قدردانی از حضور مردم و رعایت پروتکل های بهداشتی گفت: همانطور که امام راحل فرموده بودند (بکُشید ما را؛ ملت ما بیدارتر می‌شود، ما از مرگ نمی‌ترسیم؛) امروز هم مصداق همین بیان امام است و مردم ما از مرگ با عزت در راه اسلام و ولایت، هراسی ندارند.

 

امام جمعه تیتکانلو افزود: همه آنهایی که در مقابل به شهادت رساندن نیروهای انتظامی در این واقعه سکوت کرده اند، بی شک سر در آخور آمریکا دارند و تاریخ آنان را قضاوت خواهد کرد.

 

وی با بیان اینکه مردم پای شهید و شهادت و آرمان های نظام و انقلاب هستند، گفت: ارزش ها برای مردم در اولویت است و این را حالا دیگر همه دنیا متوجه شده اند.

 

وی گفت: تاریخ، دست و پا زدن اربابان استبداد و استکبار را در حافظه ها ثبت می کند، همان هایی که دست به هر کار غیر انسانی برای رسیدن به اهدافشان می زنند.

 

حجت الاسلام حسن زاده افزود: دیگر تاریخ مصرف آنان تمام شده و به زودی شاهد پیروزی امت اسلامی بر سران کفر خواهیم بود و این خون ها ثمره خواهد داشت.

 

امام جمعه تیتکانلو با اشاره به اینکه تنها چیزی که برای دشمنان غیر قابل پیش بینی است همین حضورهای پرشور مردم در راهپیمایی ها، بدرقه شهدا و... است، بیان کرد: امروز هم یکبار دیگر مردم شهرستان ثابت کردند که گوش به فرمان ولایت هستند که فرمودند (متدین ها بیشتر پروتکل های بهداشتی را رعایت می کنند) و این آئین در عین نظم و رعایت همه موارد بهداشتی با حضور پرشور مردم برگزار شد.

 

وی گفت: تشییع پیکر شهید رجایی در سالروز رحلت ام المصائب حضرت زینب سلام الله علیها رقم خورد و مردم با چشم های خیس از اشک از این مصیبت، شهید را بدرقه کردند اما دلهایشان همیشه با شهید و شهادت باقی است.

 

پیکر شهید مجید رجایی بعد از اینکه بر روی دست مردم شهر فاروج از چهارراه چری تا میدان مرکزی تشییع شد به زادگاهش در روستای نجف آباد انتقال یافت و در کنار شهدای این روستا، آرام گرفت.

 

استوار یکم «مجید رجایی» افسر نیروی انتظامی اهل روستای نجف آباد فاروج در درگیری‌های کورین زاهدان در حال حفاظت از پاسگاه انتظامی با تیر مستقیم به درجه رفیع شهادت نائل آمد.

 

 

 

 

کد خبر 1031990

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha