حضور بیش از  ۲۱ هزار نفر در مسابقه پیامکی ویژه میلاد امام علی(ع) در کردستان

حجت‌الاسلام حاتمیان از شرکت ۲۱ هزار و ۸۷۰ نفر در مسابقه پیامکی ویژه میلاد امام علی(ع) خبر داد و گفت: این مسابقه به همت تبلیغات اسلامی کردستان و با همکاری صدا و سیمای مرکز استان برگزار شد.

به گزارش خبرگزاری شبستان در کردستان، حجت‌الاسلام احمد حاتمیان مدیرکل تبلیغات اسلامی کردستان در جمع اصحاب رسانه استان اظهار کرد: به مناسبت میلاد امیرالمومنین علی(ع) مسابقه پیامکی در برنامه تلویزیونی چریکه شه‌و و برنامه رادیویی برگزار شد که در مجموع ۲۱ هزار و ۸۷۰ نفر شرکت کردند.

 

وی با اشاره به تعداد شرکت کنندگان مسابقه تلویزیونی اعلام کرد: ۹ هزار و ۸۷۰ نفر در این برنامه شرکت کردند که از این تعداد ۸ هزار و ۷۵۳ نفر پاسخ صحیح را به سامانه پیامکی صدا و سیمای مرکز استان ارسال کردند.

 

مدیرکل تبلیغات اسلامی کردستان خاطر نشان کرد: اداره‌کل تبلیغات اسلامی کردستان به مناسبت سیزدهم رجب المرجب ۱۳ جایزه نقدی یک میلیون ریالی به برندگان این مسابقه تلویزیونی اعطا کرد.

 

حجت‌الاسلام حاتمیان اعلام کرد: همچنین مسابقه پیامکی رادیو نیز که با شرکت ۱۲ هزار نفر شرکت کننده انجام شد به همین مناسبت برگزار شد که از این تعداد نیز به پنج نفر از برگزیدگان نیز جوایز یک میلیون ریالی اهدا شد.

 

وی اضافه کرد: برگزاری ویژه برنامه میلاد امام علی(ع) در ۱۴ مسجد، هیئت و حسینیه سنندج نیز از دیگر برنامه‌های اداره‌کل تبلیغات اسلامی کردستان به مناسبت میلاد امام علی(ع) بود که به همت هیئات مذهبی استان با رعایت پروتکل‌های بهداشتی برگزار شد.

کد خبر 1032013

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha