تهیه و توزیع بسته های نذری و گوشت در بین نیازمندان

رحیمی از تهیه و توزیع بسته های غذایی نذری و گوشت همزمان با سالروز وفات حضرت زینب کبری(س) در بین نیازمندان خبر داد.

«رضا رحیمی» ضمن تسلیت به مناسبت ایام وفات حضرت زینب(س) به همدلی کانون شهید اشرفی اصفهانی با نیازمندان و محرومین اشاره کرد و به خبرنگار خبرگزاری شبستان در اراک گفت: کانون فرهنگی هنری اشرفی اصفهانی همراه با خیرین و نیکوکاران همواره در راستای خدمت رسانی به نیازمندان تلاش می کند.

 

مسئول کانون فرهنگی هنری شهید اشرفی اصفهانی با اشاره به اینکه این کانون در مناسبت های مختلف اقدامات حمایتی از نیازمندان را انجام می دهند، ادامه داد: تهیه و طبخ غذای نذری و توزیع آن در بین نیازمندان تحت پوشش کانون در ایام ولادت با سعادت حضرت علی(ع) انجام شد.

 

وی همچنین به ذبح قربانی و توزیع گوشت آن در بین نیازمندان تحت پوشش کانون اشاره کرد و ادامه داد: گوشت گوسفند قربانی شده که به همت کانون و با همکاری خیرین تهیه شده بود در بین نیازمندان توزیع شد.

رحیمی با اشاره به نزدیک شدن به ایام سال جدید و اهمیت کمک به محرومین و نیازمندان به تهیه لباس برای کودکان اشاره کرد و گفت: با همدلی و همراهی نمازگزاران و خیرین مسجد و همچنین اعضای کانون لباس تهیه و به کودکان خانواده های نیازمند اهدا شد.

 

مسئول کانون فرهنگی هنری شهید اشرفی اصفهانی همچنین به فعالیت های این کانون در راستای مبارزه با ویروس کرونا نیز اشاره کرد و گفت: از ابتدای شیوع کرونا ویروس، اعضای کانون با لبیک به مقام معظم رهبری پای کار آمده و با تهیه و توزیع بسته های بهداشتی، بسته های معیشتی، ضد عفونی معابر و محله ها و اطلاع رسانی و آگاهی بخشی در راستای مراقبت از خود و خانواده در برابر این ویروس منحوس تلاش کرده اند.

کد خبر 1032114

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha