بیش از دولت های گذشته کار کردیم/ واکنش جهانگیری به عزل استاندار سابق گلستان

جهانگیری گفت: این دولت با وجود شرایط تحریم های ظالمانه آمریکایی ها بیش از دولت های گذشته کار کرده است.

به گزارش خبرگزاری شبستان از گرگان، «اسحاق جهانگیری » عصر امروز (شنبه 9 اسفند) در دیدار با نخبگان، جوانان، برگزیدگان و فعالان سیاسی اجتماعی فرهنگی استان گلستان اظهار کرد: با تکیه به ظرفیت هایی که گلستان دارد می توانیم بیان کنیم که استان گلستان رو به توسعه است.

 

معاون اول رئیس جمهور ادامه داد: باید سرمایه اجتماعی محرک سرمایه های دیگر باشد در کشور به وجود بیاوریم.

 

جهانگیری افزود: در سال های گذشته با شرایط جدید رو به رو شدیم و آمریکایی ها تلاش کردند در دوره رئیس جمهوری ترامپ کشور را از پا در بیاورد.

 

وی یادآور شد: ترور سردار سلیمانی یک هشدار برای ما بود که آمریکایی ها در نقطه رسمی ترور ایستاده بودند و در تلاش بودند که تکلیف ایران را روشن کنند.

 

معاون اول رئیس جمهور ابراز داشت: تاب آوری ملت ایران در این برهه زمانی بسیار ستودنی است و در آینده تاریخ به این مسئله می پردازد.

 

جهانگیری متذکر شد: آمریکایی ها به دنبال این بودند که با تحریم های ظالمانه امید مردم را ضربه بزنند و کار سیاسیون در این زمینه این است که آینده خوبی برای مردم ایران ترسیم کنند و برای مردم افق روشنی را ترسیم کنند.

 

وی گفت: قطعا قادر به حل مشکل هسته ای کشور هستیم و در گذشته قطعنامه ای در شورای امنیت علیه ما وضع شده بود و امروز برجامی وجود دارد که آمریکایی ها و اروپایی ها بیان می کنند که به برجام برگردیم و حتی در کشور نیز بیان می شود تحت عنوان شرایطی به برجام بازگردیم.

 

معاون اول رئیس جمهور ابراز داشت: با تمام شرایط مسیر پیشرفت کشور از دولت های قبل بیشتر بوده و جفا در حق ملت است که تصور کنیم کاری از دست مسئولان برای مردم بر می آمده و کوتاهی شده است.

 

جهانگیری به مشارکت حداکثری در انتخابات تاکید کرد و گفت: برای اینکه بتوانیم انتخابات پرشوری داشته باشیم الزاماتی نیاز است که بخشی به نهادهای حکومتی، بخشی به دولت و نخبگان جامعه بر می گردد.

 

وی بیان کرد: این دولت با وجود شرایط تحریم های ظالمانه آمریکایی ها بیش از دولت های گذشته کار کرده است.  

 

معاون اول رئیس جمهور به عزل استاندار سابق گلستان واکنش نشان داد و گفت: قبل از سیل مناف هاشمی بنا بود به عنوان رئیس سازمان امور مالیاتی منصوب شود و  عنوان کرده بودم که استان گلستان که یک استان پر سفر کشور است و تا ۱۵ فروردین بدون استاندار رها نخواهیم کرد ولی برخلاف نظر ما و وقتی سیل اتفاق افتاد در استان حضور نداشت و به نظر من در حین بحران چون به سفر رفته بود شایسته مسئولیت را نداشت.

 

 

کد خبر 1032136

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha