برگزاری مراسم نکوداشت ۳۵۷ شهید و ۲۴۷ جانباز زن استان همدان

ربانی مهر گفت: مراسم نکوداشت ۳۵۷ شهید و ۲۴۷ جانباز زن استان همدان صبح امروز (۱۰ اسفند) با حضور مسئولین استان در سالن جلسات استانداری همدان در حال اجرا است.

«اسدالله ربانی مهر» در گفت و گو با خبرنگار شبستان در همدان گفت: مراسم کنگره ملی لشکر فرشتگان تاریخ ساز  و نکوداشت 357 شهید و 247 جانباز زن استان همدان با حضور مسئولین استان در سالن اجتماعات شهدای استانداری همدان صبح امروز (10 اسفند) در حال برگزاری است.

 

مشاور رسانه های و مدیر روابط عمومی استانداری همدان افزود:  کنگره ملی لشکر فرشتگان تاریخ‌ساز به منظور تجلیل از مقام والای ۱۷ هزار زن شهید، جانباز و آزاده کشور در اسفند ماه به مناسبت روز بزرگداشت شهدا  در کشور برگزار می شود.

 

وی اظهار داشت: در راستای این برنامه، کنگره استانی لشگر فرشتگان تاریخ‌ساز به منظور تجلیل از  357 شهید و 247 جانباز زن استان همدان و ارج نهادن به رشادت‌ها و ایثارگری‌های این افراد در دوران انقلاب و دفاع مقدس اجرا می شود.

 

وی  با بیان اینکه زنان طی دوران انقلاب و دفاع مقدس دوشادوش مردان نقش‌آفرینی کردند، گفت: آن‌ها طی این دوران در صحنه‌های مختلف دفاعی، رزمی، سیاسی، اجتماعی و حمایتی حضور داشتند و حماسه‌ها و جلوه‌هایی از ایثار و مقاومت آفریدند.

 

ربانی مهر با گرامیداشت یاد و خاطر شهدا و ایثارگران دفاع مقدس افزود: نقش زنان در ادوار و عرصه های مختلف انقلاب اسلامی انکارناپذیر است و زنان انقلابی ایران اسلامی در تمام موفقیت های انقلاب سهیم هستند به طوری که مجاهدت ها و ایثارگری های این عزیزان در پیروزی انقلاب و هشت سال دفاع مقدس بی نظیر بود.


وی افزود: امروز هم زنان انقلابی و غیور ایران اسلامی همچون گذشته پای کشور و انقلاب اسلامی ایستاده اند، پرستاران و کادر درمانی از زن و مرد ایثارگرانه در دوران کرونا مجاهدت می کنند، بانوانی که ماسک تولید می کنند یا مجاهدت های دیگری برای کشور و انقلاب انجام می دهند.

 

گفتنی است، استان همدان ۸ هزار شهید را تقدیم انقلاب اسلامی کرده است.

کد خبر 1032311

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha