۳۰ هزار  نفر در روستاهای ایلام از نعمت آب شرب پایدار برخوردار هستند

مدیر عامل شرکت آب و فاضلاب ایلام گفت:۱۳۶ روستای استان با جمعیتی افزون بر ۳۰ هزار نفر از نعمت آب شرب پایدار برخوردار شده اند.

«نورالله تیموری» در گفت و گو با خبرنگار خبرگزاری شبستان در ایلام به اقدامات انجام شده در راستای پویش الف- ب ایران، اظهار کرد: در این پویش ۱۳۶ روستای استان با جمعیتی افزون بر ۳۰ هزار نفر از نعمت آب شرب پایدار برخوردار شده اند.

 

وی با بیان اینکه هم‌اینک آبرسانی به ۲۲ روستا به صورت سیار انجام می‌شود، افزود: برنامه این شرکت برای ۲ سال آینده اتمام آبرسانی سیار در تمامی روستا‌های تحت پوشش است.

 

تیموری در شهر ایلام اقدامات بسیار جهت رفع مشکل افت فشار محله شهر ایلام انجام شده است که می‌توان به رفع افت فشار و کم آبی در محله‌های پیام نور، محله بصیرت، خیابان پاسداران و شهرک قائمیه اشاره کرد.

 

وی تصریح کرد: اعتبار‌های آبرسانی سال ۹۲ حدود ۵۰ میلیارد ریال بود که از سال ۹۳ تا پایان ۹۷ به ۲ هزار و ۲۰۰ میلیارد ریال افزایش یافته است.

 

تیموری بیان کرد: در شهر ایلام  اقدامات بسیار خوبی جهت رفع مشکل افت فشار محله شهر ایلام انجام شده که می توان به رفع افت فشار و کم آبی در محله  های پیام نور شهر ایلام، محله بصیرت، خیابان پاسداران، شهرک قائمیه اشاره کرد.
 
 
 
وی مهمترین اقدامات عمرانی در بخش فاضلاب را شامل اجرای طرح ارتقاء تصفیه خانه فاضلاب شهر ایلام، اجرای شبکه و نصب انشعابات فاضلاب شهرهای ایلام،دره شهر، ایوان سرابله، دهلران و مهران بیان کرد.
کد خبر 1032312

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha