سینما با هویت مردم یزد در یک پیوند عمیق قرار گرفته است

جوادیان زاده گفت: امروز سینما با هویت مردم یزد در یک پیوند عمیق قرار گرفته است.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری شبستان از یزد، « مجید جوادیان زاده» در مراسم چهارمین هفته فیلم و عکس یزد با اشاره به اهمیت هنر سینما گفت: هنر سینما به عنوان هنر هفتم است که وجه تسمیه آن این است که همه هنرهای دیگر را در خود جمع کرده است و از این جهت به نبوغ و بلوغ در بین هنرهای دیگر رسیده است.

مدیر کل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان یزد بیان کرد: خوشبختانه امروز یزد ظرفیت های خوبی را در حوزه هنر سینما به خصوص هنر سینمای کوتاه از خود بروز داده است و در سال های اخیر جهش بلندی در این زمینه است.

وی افزود: امروز زیست بوم هنرمندان، آثار هنری و خواستگاه بسیاری از هنرمندان و فیلم هایی که ساخته می شود، یزد است و هویت مردم یزد عمدتا دست مایه فیلم سازان است.

جوادیان زاده گفت: امروز سینما با هویت ما در یک پیوند عمیق قرار گرفته است.

وی گفت: امسال با همه مشکلاتی که در حوزه مباحث مربوط به رعایت پروتکل های بهداشتی داشتیم تعداد 32 فیلم کوتاه در استان تولید شده و یا در حال تولید است که نشان دهنده رشد نسبت به سال گذشته است.

مدیر کل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان یزد بیان کرد: سینمای جوان یزد یکی از خواستگاه های اصلی فیلم سازان ما است و بسیاری از هنرمندان استانی عمدتا نخستین تجربیات خود را در این انجمن تجربه کرده اند.

کد خبر 1032389

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha