کاشت ۲۵۰ هزار گل های بهاری در سطح شهر کرج با هدف ارتقاء روحیه شهروندان

بضاعتی پور از بهسازی و گلکاری شهر کرج به مناسبت نزدیک شدن به سال نو خبر داد و گفت: ۲۵۰ هزار گل های بهاری در سطح شهر کرج با هدف ارتقاء روحیه شهروندان کاشته می شود.

« پیمان بضاعتی پور» در گفت و گو با خبرنگار خبرگزاری شبستان از البرز در خصوص اقدامات انجام شده به منظور زیباسازی شهر با توجه به پایان سال و آغاز سال جدید گفت: ۲۵۰ هزار گل های بهاری در سطح شهر کرج با هدف ارتقاء روحیه شهروندان کاشته می شود. 

 

رئیس سازمان سیما، منظر و فضای سبز شهرداری کرج با اشاره به تنوع فعالیت های این سازمان افزود: در مساجد بزرگ سطح شهر کرج نهال از طرف شهرداری کرج در هفته درختکاری توزیع می شود. 

 

به گفته بضاعتی پور به منظور ارائه خدمات مطلوب تر با هدف همخوانی، همسان سازی، همراه سازی، مرتب سازی و ... اقدامات ویژه ای در سطح شهر کرج انجام می پذیرد که این اهتمام به منظور حفظ حقوق شهروندی است.

 

بضاعتی اظهار کرد: با هدف ارتقاء روحیه و خدمت رسانی به شهروندان اقدامات ویژه ای از طرف سازمان سیما، منظر و فضای سبز اجرا می شود.

 

نصب ۱۰ المان شهری و آثار تجسمی تا پایان سال جاری

 

رئیس سازمان سیما، منظر و فضای سبز شهرداری کرج بیان کرد: نصب ۱۰ المان شهری و آثار تجسمی از جمله وعده هایی بود که ۴ مورد آن تا کنون محقق شده است و مابقی این المان ها تا پایان سال نصب می شود. 

 

بضاعتی پور خاطرنشان کرد: حذف زوائد بصری، پاکسازی استخرهای ذخیره آب، بهسازی آب نماها، مرتب سازی تابلوها، رنگ سازی دیواره های کوتاه و بلندی شهری و ... از دیگر برنامه های این سازمان است. 

 

توزیع نهال درخت تا پایان فرودین ماه 

 

رئیس سازمان سیما، منظر و فضای سبز شهرداری کرج خاطرنشان کرد: به مناسبت هفته درخت و درختکاری، توزیع نهال را خواهیم داشت که این امر تا پایان فروردین سال آتی ادامه دارد. 

 

بضاعتی پور با اشاره به اینکه تقویت مشارکت شهروندان برای درختگاری یکی از اهداف و آرمان های سازمان زیبا، منظر و فضاسازی شهری کرج است تصریح کرد: در این دوره از توزیع نهال هم نهال مثمر و هم نهال غیرمثمر توزیع می شود.

 

 

کد خبر 1032440

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha