پلیس از مؤلفه های اصلی ایجاد امنیت در جامعه است

سردار مهدیان نسب، پلیس را از مؤلفه های اصلی ایجاد امنیت در جامعه عنوان کرد و گفت: با مخلان نظم و امنیت برخورد قاطع می شود.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری شبستان از خرم آباد،  سردار«محمد مهدیان نسب»، امروز(10 اسفند) در دیدار با امام جمعه ازنا اظهارداشت: نیروی انتظامی در برابر هر گونه ناامنی با قدرت ایستاده است.

 

فرمانده نیروی انتظامی لرستان ادامه داد: با همه افرادی که نظم وامنیت جامعه را به هر نحوی بر هم می زنند، برخورد قاطع خواهیم کرد.

 

وی با بیان اینکه نیروی انتظامی استان لرستان ۵۰۰ شهید را در راه دفاع مقدس و حفظ نظم و امنیت، با افتخار تقدیم انقلاب اسلامی کرده است، افزود: نیروی انتظامی لرستان همچنین یک هزار و ۲۰۰ جانباز سرافراز را از زمان دقاع مقدس تاکنون تقدیم امنیت مردم کرده است.

 

فرمانده انتظامی لرستان با بیان اینکه ایثارگری و شهادت طلبی همچنان در نیروی انتظامی ساری و جاری است، افزود: نیروی انتظامی لرستان، امروز عملکردی مورد توجه فرمانده معظم کل قوا دارد.

 

سردار مهدیان نسب خاطرنشان کرد: امروز پلیس افتخار دارد که به عنوان یکی از مؤلفه های اصلی ایجاد امنیت در جامعه است و با استفاده از نیروی انسانی متعهد و ولایت مدار تا به امروز خوش درخشیده است.

کد خبر 1032577

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha