۴۰ مرکز مشاوره در آموزش و پرورش آذربایجان‌۲شرقی فعالیت دارد

پاشایی گفت: آموزش و پرورش استان با ۵۲ کانون فرهنگی و تربیتی و ۴۰ مرکز مشاوره در راستای شناسایی آسیب های اجتماعی دانش آموزان تلاش می کند.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری شبستان در تبریز، «جعفر پاشایی» امروز در دیدار مدیران و معاونان آموزش و پرورش استان با نماینده ولی فقیه در آذربایجان شرقی اظهار داشت: هم اکنون تعداد 3200  نفر در حوزه پرورشی آموزش و پرورش در استان فعالیت دارند.

مدیرکل آموزش و پرورش آذربایجان شرقی افزود: با توجه به تحصیل ۷۵۰ هزار دانش آموز در استان، ۵۰ دارالقران به ۲۳۰ هزار نفر در بخش های مختلف قرآنی خدمات ارائه می دهند.

پاشایی افزود: در نهضت نمازخانه سازی نیز در حال حاضر تعداد ۱۶۰ هزار نمازخانه ساخته شده است و ۲۲ باب نمازخانه نیز در حال تکمیل است و تفاهم نامه ۲۵ باب نمازخانه نیز آماده شده است.

وی با اشاره به فعالیت های معاونت پرورشی در جهت ارتقای موضوعات پرورشی، اظهار داشت: اعزام مبلغان به مدارس، فعالیت های تشکل های درون سازمانی مثل سازمان بسیج فرهنگیان و دانش آموزی که با اعزام سالانه ۲۵هزار نفر در قالب راهیان نور، اقداماتی برای گام دوم انقلاب، کمک های مؤمنانه بخشی از این اقدامات است که آذربایجان شرقی را در سطح کشور به یکی از حوزه های پیشتاز تبدیل کرده است.

پاشایی گفت: آموزش و پرورش استان با ۵۲ کانون فرهنگی و تربیتی و ۴۰ مرکز مشاوره در راستای شناسایی آسیب های اجتماعی دانش آموزان تلاش می کند.

کد خبر 1032585

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha