پیشرفت‌های علمی کشور برای دشمن رنج‌آور است

آیت الله حسینی با اشاره به رنج‌آور بودن پیشرفت علمی کشور برای دشمنان، بی‌توجهی به سند دانشگاه اسلامی را مورد انتقاد قرار گرفت.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری شبستان از یاسوج، آیت‌الله «سید نصیر حسینی» امروز (۱۰ اسفند) در آئین تکریم و معارفه مسئول دفتر نهاد رهبری در دانشگاه‌های کهگیلویه و بویراحمد با اشاره به ظرفیت بی‌نظیر این استان، گفت: نحوه استفاده از این ظرفیت‌ها در جهت شکوفا شدن مهم است.

نماینده ولی‌فقیه در استان کهگیلویه و بویراحمد با بیان اینکه قبل از انقلاب استان مورد ظلم واقع شد، افزود: خبری از دانشگاه در استان نبود، دنیای آن روز دنیای پیشرفته‌ای بود اما استکبار نمی‌خواست کشور و ملت ما پیشرفت کند تا بتواند به راحتی هر حرفی را به ما دیکته کند.

وی بیان کرد: البته مردم کهگیلویه و بویراحمد مردمی نبودند که زیر حرف زور طاغوتیان بروند به همین دلیل ما همواره مورد ظلم آنها قرار می‌گرفتیم.

آیت‌الله حسینی با اشاره به اینکه یکی از برکات انقلاب اسلامی همین راه‌اندازی دانشگاه‌ها در نقاط مختلف این استان است، ادامه داد: آن زمان فقط دو پزشک داشتیم و هندی‌ها و پاکستانی‌ها مردم را درمان می‌کردند اما حالا پزشک صادر می‌کنیم.

امام جمعه مرکز کهگیلویه و بویراحمد عنوان کرد: استان کهگیلویه و بویراحمد که روزی مورد ظلم بود حالا پزشکان نامدار و نام‌آشنایی دارد که در سطح جهان هم شناخته شده هستند و همه این موفقیت ها و افتخارآفرینی‌ها به برکت انقلاب است.

وی با تاکید بر اینکه داشتن علم به تنهایی کافی نیست و اخلاق هم باید در کنار علم قرار گیرد و اگر این گونه نباشد خطرساز خواهد بود، افزود: تکنولوژی امروز در عین آرامش‌بخشی اضطراب‌آور است.

آیت الله حسینی یادآور شد: علم هسته‌ای خوب است اما اگر به بمب هسته‌ای ختم شود فاجعه‌بار خواهد بود، لذا اخلاق و علم در کنار هم موجب رشد و تعالی است.

نماینده ولی‌فقیه در استان کهگیلویه و بویراحمد با بیان اینکه آن طور که علم شکوفا شد اخلاق شکوفا نشده، گفت: این همه دشمنی، نقشه و نیرنگ دشمنان با انقلاب اسلامی فقط موضوع بمب هسته‌ای و این مسائل نیست، هر پیشرفت علمی در کشور برای استکبار رنج‌آور است.

کد خبر 1032590

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha