آغاز جشن نیکوکاری با شعار عیدی برای همه در جیرفت

علی رئیسی گفت: جشن نیکوکاری به روش های الکترونیکی و با شعار «عیدی برای همه» هم زمان با سراسر کشور در روزهای ۱۳، ۱۴ و ۱۵ اسفند در شهرستان جیرفت برگزار می‌شود.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری شبستان از جنوب کرمان، «علی رئیسی» گفت: از آنجایی که امسال با توجه به شرایط کرونایی امکان برگزاری جشن نیکوکاری به صورت حضوری نیست بنابراین جشن نیکوکاری مجازی برگزار می شود.


رئیس کمیته امداد شهرستان جیرفت افزود: این جشن به روش های الکترونیکی و با شعار «عیدی برای همه» هم زمان با سراسر کشور در روزهای ۱۳، ۱۴ و ۱۵ اسفند در شهرستان جیرفت برگزار می‌شود.


وی خاطرنشان کرد: جشن نیکوکاری امسال در آستانه سال نو، در روز احسان و انفاق با هدف جمع‌آوری کمک‌های مردم خّیر و نیکوکار برای نیازمندان برگزار می‌شود.


رئیسی تاکید کرد: این جشن در راستای ترویج فرهنگ نیکوکاری و احسان در جامعه و همچنین تامین پوشاک شب عید و سایر اقلام مورد نیاز خانواده‌های نیازمند برگزار می‌شود.


رئیس کمیته امداد شهرستان جیرفت ابراز کرد: امسال جشن نیکوکاری با همکاری صدا و سیما و مراکز نیکوکاری فعال در شهرستان جیرفت برگزار می‌شود.


وی در خاتمه عنوان کرد: نیکوکاران می‌توانند برای مشارکت در این جشن از طریق شماره‌ گیری کد دستوری # ۰۳۴۴* ۱ * ۸۸۷۷ * و یا شماره حساب بانک ملی وجوه نقدی موردنظر خود را پرداخت کرده و کمک‌های غیرنقدی خود را نیز به دفاتر کمیته امداد و مراکز نیکوکاری تحویل دهند تا در اولین فرصت و در آستانه سال نو در اختیار نیازمندان  قرار گیرند.

کد خبر 1032684

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha