کمک های مردمی به کمیته امداد استان در سال جاری رشد ۸۴ درصدی داشته است

سهندی گفت: کمک های مردمی به کمیته امداد استان در سال جاری رشد ۸۴ درصدی داشته و بر اساس هدف‌گذاری‌ صورت گرفته، پیش‌‌بینی شده میزان مشارکت مردم خیر و نیکوکار استان در جشن نیکوکاری امسال از ۱۸ میلیارد و ۱۰۰ میلیون تومان عبور کند.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری شبستان از ارومیه، «عزیز سهندی»، در گفتگو با خبرنگاران، اظهار کرد: کمک های مردمی به کمیته امداد استان در سال جاری رشد ۸۴ درصدی داشته و بر اساس هدف‌گذاری‌ صورت گرفته، پیش‌‌بینی شده میزان مشارکت مردم خیر و نیکوکار استان در جشن نیکوکاری امسال از ۱۸ میلیارد و ۱۰۰ میلیون تومان عبور کند.

مدیر کل کمیته امداد آذربایجان‌‌غربی، افزود: جشن نیکوکاری امسال ۱۳ اسفند در مدارس، ۱۴ اسفند در سطح پایگاه‌های شهری و ۱۵ اسفند در میعادگاه‌های نماز جمعه با شعار «عیدی برای همه» برگزار می‌شود.

این مسئول با بیان اینکه با نزدیک شدن به جشن نیکوکاری، روش‌های نوین مشارکت در این آیین معنوی در استان اعلام شده است، گفت: شماره حساب بانکی جشن نیکوکاری ۰۱۱۰۷۶۹۷۴۹۰۰۱ با شناسه ۸۸۰۳۱۷۷۶۷ و شماره کارت مجازی ۶۰۳۷۹۹۷۹۰۰۰۰۱۲۳۲ برای مشارکت مردم نیکوکار استان آذربایجان غربی این آیین خداپسندانه اختصاص یافته است.

سهندی تصریح کرد: مردم خیر و نیکوکار استان می‌توانند از طریق سامانه #1*8877*، تلفن گویای ۰۹۶۸۸۷ و سایت اینترنتی کمیته امداد به آدرس www.emdad.ir  در این آیین معنوی مشارکت کنند.

مدیر کل کمیته امداد آذربایجان غربی با بیان اینکه امسال تاکنون ۱۹۱ میلیارد تومان تسهیلات قرض‌الحسنه اشتغال‌زایی برای مددجویان و نیازمندان استان پرداخت شده است، افزود: میزان اشتغال‌زایی این نهاد در مقایسه با مدت زمان مشابه سال گذشته، ۱۱ درصد افزایش یافته است.

سهندی با بیان اینکه متوسط درآمد هر طرح اشتغال ماهانه یک میلیون و ۹۲۳ هزار تومان بوده که این رقم در مقایسه با درآمد ماهانه طرح‌ها در سال گذشته، ۴۰ درصد رشد داشته است، ادامه داد: همچنین در سال جاری دو هزار و ۱۴۳ طرح راهبر شغلی در آذربایجان‌غربی با حمایت کمیته امداد استان به مرحله اجرا رسیده است.

کد خبر 1032710

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha