توزیع ماهیانه بسته های معیشتی بین نیازمندان

شریفی، گفت:در راستای کمک های مومنانه هر ماه بسته های معیشتی بین خانواده های نیازمند و کم برخوردار کانون توریع می شود.

حسین شریفی گلدره ، مسئول کانون شهید کرمعلی شریفی گلدره ، در گفتگو با خبرنگار خبرگزاری شبستان، در کرمانشاه گفت: طرح رویداد ایران قوی ، با جدیت پیگیری و رواق های نور ، کتاب و همدلی، در این راستا با حضور جوانان کانون تشکیل شده است .

 

وی با اشاره به عملکرد رواق همدلی خاطر نشان کرد: از ابتدای سال در این رواق ، به کمک خیرین، طرح کمک های مومنانه بصورت ماهیانه فراوان اجرا و بسته های معیشتیشامل ، مواد غذایی و خشکبار، غذای گرم و مبالغ نقدی بین افراد نیازمند ، ایتام و افراد تحت پوشش کانون ، توزیع شدند.

 

شریفی تصریح کرد: برپایی کتابخانه  و ایجاد رواق کتاب در این کانون با استقبال اعضا و جوانان روبرو بودیم.

 

وی با اشاره به اجرای فعالیت های رواق نور در کانون افزود : در اعیاد و مناسبت های مذهبی ، مراسمات مختلفی در این کانون برگزار و همچنین برپایی کلاس های حفظ و روان خوانی قرآن کریم برای بالا بردن دانش قرانی اعضای روستا برگزار می شود.

 

 مسئول کانون شهید کرملی شریفی گفت: با توجه به شیوع ویروس کرونا به کمک بهیاری روستا در چند نوبت عملیات ضدعفونی اماکن و معابر توسط کانون انجام و برای نیازمندان مواد ضدعفونی کننده و ماسک تهیه و توزیع و آموزش های بهداشتی هم برای مقابله با کرونا توسط روحانیون مستقر در روستا انجام شده است.

 

شریفی در پایان اظهار کرد: با توجه به نزدیک شدن ۱۸ اسفند سالروز تاسیس ستاد فهما و کانون مساجد برتامه های مختلفی را  با رعایت پروتکل های بهداشتی برگزار خواهیم کرد.

کد خبر 1032743

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha