امسال وقوع حوادث در گیلان ۱۹ درصد کاهش یافت

غلامی با اشاره به وقوع هزار و ۱۴۷ مورد حادثه از ابتدای امسال تاکنون، گفت: در مقایسه با مدت مشابه سال گذشته، میزان حوادث بیش از ۱۹ درصد کاهش یافته است.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری شبستان از رشت، «سیاوش غلامی» امروز (دوشنبه، ۱۱ اسفند) در جمع خبرنگاران از کاهش ۱۹ درصدی حوادث در استان گیلان خبرداد و گفت:  امسال ۶۹۱ حادثه جاده‌ای در استان گیلان رخ داده است.

 

مدیرعامل جمعیت هلال احمر گیلان بیان کرد: امسال در مجموع هزار و ۱۴۷ حادثه در سطح استان داشتیم که ۶۰ درصد آن مربوط به حوادث جاده‌ای، ۱۵ مورد مربوط به برف و کولاک و ۳۳ مورد نیز آتش سوزی جنگل و مرتع بوده است.

 

غلامی بیشترین خدمات ارائه شده را مربوط به شهرستان رضوانشهر با مجموع ۱۲درصد دانست و گفت: ۵۸ درصد حوادث جاده‌ای مربوط به تصادفات است.

 

وی در ادامه در خصوص حوادث دریایی ساحلی افزود: ۸۵ درصد این حوادث مربوط به غریق، ۶ درصد مربوط به واژگونی شناور و سایرین نیز مربوط به نقص فنی شناور و برخورد شناور با شناگر است.

 

غلامی تعداد حادثه دیدگان از این حوادث را سه هزار و ۹۹۰ نفر عنوان کرد و ادامه داد: هزار و ۵۵۰ تیم عملیاتی متشکل از پنج هزار و ۱۳۹ نیروی امدادی و عملیاتی به آسیب دیدگان از حوادث خدمات ارائه کرده اند.

 

غلامی در پایان تصریح کرد: پوشش حوادث استان در کشور ۴.۵۹ درصد است.

کد خبر 1032807

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha