رزمایش کمک های مؤمنانه خیریه آبشار عاطفه ها در کرمان+تصاویر

مدیر امور شعب خیریه آبشار عاطفه های استان کرمان گفت: از آغاز کرونا تاکنون ۴ مرحله توزیع کمک های مؤمنانه انجام شده و امروز در این مرحله یک هزار بسته میان مددجویان تحت حمایت خیریه توزیع می شود.

اسما زارکویی پور، دوشنبه(۱۱ اسفند) در حاشیه رزمایش کمک های مؤمنانه خیریه آبشار عاطفه ها در گفتگو با خبرنگار خبرگزاری شبستان از کرمان گفت: از آغاز کرونا تاکنون ۴ مرحله کمک های مؤمنانه به تعداد هفت هزار بسته انجام شده و امروز در این مرحله یک هزار بسته میان مددجویان تحت حمایت خیریه توزیع می شود.

 

 


مدیر امور شعب خیریه آبشار عاطفه های استان کرمان با اشاره به اینکه این بسته ها با کمک خیرین خیریه تهیه شده است؛ افزود: ارزش ریالی هر بسته ۲۵۰ هزار تومان است که خیرین در مجموع ۲۵۰ میلیون تومان متقبل شدند.

 

 

وی اقلام این بسته ها را شامل ۵ کیلوگرم برنج، دو بسته ماکارونی، حبوبات، سویا، قند، روغن، رب گوجه، سویا و ماسک عنوان کرد که قرار است میان مددجویان در سراسر استان با اولویت مناطق محروم جنوب توزیع شود.

 

 


زارکویی پور با اشاره به اینکه خیریه، ۲۶ نمایندگی و سه هزار خانوار تحت حمایت در استان دارد؛ بیان کرد: خیریه آبشار عاطفه ها بیشتر در زمینه اهدای جهیزیه فعال است که از ابتدای امسال ۶۰۰ سری جهیزیه اهدا کرده است.

 

 

وی در پایان تصریح کرد: این خیریه تفاهم نامه هایی با نهادهای حمایتی از جمله کمیته امداد دارد.

 

 

سردار محمدمارانی، فرمانده قرارگاه مدینه هم در حاشیه بازدید از این کمک ها در حسینیه ثارالله ضمن تحسین این اقدامات اظهار کرد: جنوب استان کرمان نیازمندی های زیادی دارد و قابل قیاس با خیلی جاها نیست و من خود شاهد بودم، زیرانداز بعضی خانواده ها در کپر، شن های کف رودخانه بود.

 

 

 

 

 

 

 

 

کد خبر 1032894

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha