اعضای ستاد انتخابات خوزستان منصوب شدند

استاندار خوزستان با صدور احکامی جداگانه اعضای ستاد انتخابات سیزدهمین دوره ریاست جمهوری اسلامی ایران و ششمین دوره شوراهای اسلامی شهر و روستا را منصوب کرد.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری شبستان از اهواز، با صدور احکام جداگانه‌ای از سوی «قاسم سلیمانی‌دشتکی» استاندار خوزستان، اعضای ستاد انتخابات سیزدهمین دوره ریاست جمهوری اسلامی ایران و ششمین دوره شوراهای اسلامی شهر و روستا منصوب شدند.

 

بر اساس این احکام «علی‌حسین حسین‌زاده» معاون سیاسی و اجتماعی استانداری خوزستان به‌ عنوان رئیس ستاد انتخابات خوزستان و «شهاب رزمی» مدیرکل سیاسی، انتخابات و تقسیمات کشوری استانداری خوزستان به‌ عنوان عضو و دبیر ستاد انتخابات منصوب شدند.

 

استاندار خوزستان همچنین در احکامی «سعید رضوانی» را به‌ عنوان عضو و رئیس کمیته اطلاع‌رسانی، «محسن قارونی» را به عنوان عضو و رئیس کمیته مالی و پشتیبانی، «خسرو پیرهادی» را به‌ عنوان عضو و رئیس کمیته حراست و استعلامات، «ناظم ثبوتی» را به‌ عنوان عضو و رئیس کمیته حقوقی ستاد انتخابات، «محسن سزاری» را به‌ عنوان عضو و رئیس کمیته فناوری اطلاعات ستاد انتخابات و «مصطفی امانی‌پور» را به‌ عنوان عضو ستاد انتخابات استان منصوب کرد.

 

کد خبر 1032925

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha