۳۰ تن روغن خوراکی در بندر آستارا توزیع شد

آهنی گفت: در روزهای قبل ۳۰ تن روغن مایع خوراکی در فروشگاه های زنجیره ای و صنفی آستارا توزیع شد.

«محسن آهنی» در گفت و گو با خبرنگار خبرگزاری شبستان از بندر آستارا، اظهارکرد: در بهمن ماه سال جاری بازرسان اداره صنعت، معدن و تجارت از هزار و ۵۲۳ واحد صنفی بازدید کردند.

 

رییس اداره صنعت، معدن و تجارت بندر آستارا با بیان اینکه در این مدت ۵۵ پرونده تخلف به تعزیرات حکومتی ارجاع داده شد، افزود: ارزش ریالی پرونده های تخلفی ۴۸ میلیون و ۴۲۷ هزار ریال است.

 

وی با اشاره به اینکه در بهمن ماه گذشته به ۲۸ گزارش و شکایت مردمی رسیدگی شد، تصریح کرد: بیشترین تخلف بازاریان به ترتیب درج نشدن قیمت، گرانفروشی، صادر نشدن صورتحساب، عرضه خارج از شبکه و کم فروشی بود.

 

آهنی به توزیع ۳۰ تن روغن مایع خوراکی در فروشگاه های زنجیره ای و صنفی آستارا اشاره کرد و گفت: هر بطری روغن ۸۱۰ گرمی با قیمت ۹۴ هزار و ۵۰۰ ریال توزیع شد.

 

رییس اداره صنعت، معدن و تجارت بندر آستارا با بیان اینکه روزانه ۶ تا ۹ تن مرغ در مرغ فروشی ها توزیع می شود، افزود: با برخی از شرکت های تامین مرغ که در شرایط کمبود در شهرستان مرغ توزیع نمی کنند و در شرایط فراوانی جو بازار را به هم می زنند، برخورد می شود.

 

وی با اشاره به جذب و توزیع ۶۰ تن شکر و ۱۲۰ تن روغن خوراکی از آۤبان ماه سال جاری تاکنون در شهرستان آستارا، اظهارکرد: توزیع شکر با قیمت ۸۷ هزار ریال و روغن مایع خوراکی با قیمت مصوب در روزهای آینده در فروشگاه های زنجیره ای و صنفی آستارا ادامه خواهد داشت.

 

آهنی خاطرنشان کرد: شهروندان و گردشگران، تخلف اقتصادی را به تلفن ۱۲۴ اداره صنعت، معدن و تجارت یا به شماره ۰۱۳۴۴۸۱۹۷۶۷ واحد بازرسی اتاق اصناف اطلاع دهند.

کد خبر 1033012

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha