توزیع افزون بر ۸۰۰ تن نهاده های دامی بین دامداران آستارایی

آذردخت از توزیع افزون بر ۸۵۵ تن نهاده های دامی در بین دامداران آستارایی خبر داد.

«حسن آذردخت» صبح امروز(سه شنبه، ۱۲ اسفند) به خبرنگار خبرگزاری شبستان در آستارا گفت: توزیع نهاده های دامی در بین دامداران در راستای رفع نیازهای آنان صورت گرفت.

 

رییس اداره تعاون روستایی بندر آستارا با بیان اینکه از ابتدای سال جاری تاکنون ۸۵۵ تن و ۷۰۰ کیلوگرم نهاده های دامی در بین دامداران این شهرستان توزیع شده است، افزود: این مقدار نهاده های دامی شامل جو، کنسانتره و سبوس است.

 

وی با اشاره به خرید ۶۰ تن جو به ارزش یک میلیارد و ۲۳۰ میلیون ریال در سال جاری اشاره کرد و گفت: از این مقدار جو ۲۵ تن توزیع و مابقی نیز جذب و توزیع می شود.

 

آذردخت اظهارکرد: در این مدت ۶۴  تن و ۷۰۰ کیلوگرم کنسانتره به ارزش یک میلیارد و ۸۱۱ میلیون و ۶۰۰ هزار ریال و ۷۶۶ تن سبوس  به ارزش ۱۱ میلیارد و ۱۸۴ میلیون ریال خریداری و بین دامداران توزیع شد.

 

رییس اداره تعاون روستایی بندر آستارا افزود: در راستای حمایت و رفع نیاز کشاورزان ۴۹۵ تن کود شیمیایی، انواع کودهای ریزمغذی و کودهای آلی و زیستی به ارزش ۱۲ میلیارد و ۸۷۹ میلیون و ۲۰۰ هزار ریال خریداری و در بین آنان توزیع شد.

 

آذردخت خاطرنشان کرد: اداره تعاون روستایی بندر آستارا در راستای خدمت رسانی به جامعه روستایی از کلیه امکانات موجود در سطح منطقه بهره گرفته تا نیاز دامداران و کشاورزان را بر طرف کند.

کد خبر 1033099

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha