لایحه بودجه ۱۴۰۰ شهرداری کرج با هشت چشم انداز راهبردی مصوب شد

زارع با اعلام خبر تصویب لایحه بودجه ۱۴۰۰ شهرداری کرج به رقم ۴ هزار و ۴۴۱ میلیارد تومان با هشت چشم انداز راهبردی گفت: هشت چشم انداز راهبردی در تصویب بودجه با تصویب اعضاء شورا و رأی کارشناسان متناسب با نیازها و اولویت های شهری دیده شده است.

« عباس زارع» طی نشست بررسی لایحه بودجه ۱۴۰۰ شهرداری کرج به خبرنگار خبرگزاری شبستان در البرز گفت: لایحه بودجه ۱۴۰۰ شهرداری کرج به رقم ۴ هزار و ۴۴۱ میلیارد تومان با هشت چشم انداز راهبردی مصوب شد. 

 

رئیس کمیسیون تلفیق شورای اسلامی شهر کرج افزود: هشت چشم انداز راهبردی در تصویب بودجه با تصویب اعضاء شورا و رأی کارشناسان متناسب با نیازها و اولویت های شهری دیده شده است. 

 

وی با اشاره به اهمیت بسترسازی حوزه های مختلف شهری اعم از فرهنگی، اجتماعی، اقتصادی، مالی و... بیان کرد: چشم اندازهای معین شده در روند تخصیص بودجه شهرداری کرج برای سال آتی متناسب با نیاز کلانشهر کرج به عنوان مرکز استان البرز است.

 

وی اظهار کرد: یک هزار و ۷۵۲ میلیارد تومان به منظور هزینه های جاری شهر کرج، ۲ هزار و ۶۸۹ میلیارد و ۱۳۵ میلیون تومان به منظور هزینه های کالبدی در خصوص حمل و نقل و ترافیک، خدمات شهری و ... معین شده است.

 

رئیس کمیسیون تلفیق شورای اسلامی شهر کرج خاطرنشان کرد: برای سال آتی شهداری کرج با صرف ۳۹ درصد منابع و اعتبارات برای هزینه های جاری و ۶۱ درصد برای پروژه های توسعه و عمرانی در نظر گرفته است.

 

کد خبر 1033141

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha