بیش از ۱۰ هزار و ۵۰۰ نفر از خانواده ایثارگران واجد شرایط دریافت مسکن هستند

زرین جویی، گفت: بیش از ۱۰ هزار و ۵۰۰ نفر از خانواده ایثارگران واجد شرایط دریافت مسکن هستند که از این تعداد ۳هزار نفر تاکنون هیچ گونه تسهیلات مسکن و زمینی دریافت نکرده اند

به گزارش خبرنگار خبرگزاری شبستان از خرم آباد، «محمود زرین جویی»، امروز(12اسفند) در جلسه شورای ترویج فرهنگ ایثار و شهادت، به تفاهم نامه تأمین مسکن و اشتغال ایثارگران اشاره کرد و اظهار داشت: این تفاهم نامه مردادماه سال جاری بین رئیس بنیادشهید و امور ایثارگران کشور و استاندار لرستان بسته شد.

 

مدیرکل بنیاد شهید و امور ایثارگران لرستان با اشاره به اینکه اطلاعات مشمولین تحت پوشش بنیاد شهید و امور ایثارگران در اختیار دستگاه های ذیربط قرار گرفته است، افزود: تاکنون ۳۵ قطعه زمین قابل واگذاری در ازنا و پلدختر معرفی شده است.

 

وی ادامه داد: در برخی از شهرستان های لرستان فاقد زمین هستند و هزینه آماده سازی زمین در بعضی شهرستان ها بسیار بالا است.

 

زرین جویی با بیان اینکه بیش از ۱۰ هزار و ۵۰۰ نفر از خانواده ایثارگران استان واجد شرایط دریافت مسکن هستند، گفت:  از این تعداد سه هزار نفر جزو تفاهم نامه هستند که تاکنون هیچ گونه تسهیلات مسکن و زمینی دریافت نکرده اند.

 

مدیرکل بنیادشهید و امور ایثارگران لرستان در ادامه به خسارت های وارد شده به گلزار شهدای معمولان در جریان سیل سال ۹۸ اشاره کرد و بیان داشت: تلاش می شود از اعتبارات تکمیلی سیل ۹۸ که جهت دیوارکشی ساحلی شهرستان پلدختر اختصاص یافته است، جهت بازسازی گلزار شهدا استفاده شود.

کد خبر 1033214

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha