رویداد ملی فهما، فعالیت های کانون های مساجد را در سطح کشور انسجام بخشیده است

مسئول کانون غدیر یزد با اشاره به فعالیت های کانون های فرهنگی هنری با محوریت مساجد و همچنین اجرای رویداد ملی فهما گفت: رویداد ملی فهما، فعالیت های کانون های مساجد را در سطح کشور انسجام بخشیده است.

محسن منشی زاده، مدیر کانون فرهنگی هنری غدیر یزد در گفت و گو با خبرنگار خبرگزاری شبستان در یزد، ضمن گرامیداشت قرار گرفتن در آستانه سالروز تاسیس کانون های فرهنگی هنری مساجد کشور گفت: کانون های مساجد به عنوان گامی در جهت تقویت فعالیت های فرهنگی مسجد محور بوده که امروز به شکوفایی رسیده است.

وی افزود: پس از گذشته بیش از ربع قرن از تاسیس کانون های فرهنگی هنری مساجد شاهد به بار نشست این کانون ها در زمینه فعالیت های فرهنگی و هنری هستیم به نحوی که تاکنون بیش از 25 هزار کانون فرهنگی هنری در سطح کشور فعالیت دارند.

مدیر کانون غدیر یزد بیان کرد: در سال های اخیر نیز شاهد رشد چشمگیر فعالیت های فرهنگی و هنری در مساجد بوده ایم که با راه اندازی طرح ملی فهما این فعالیت ها ساماندهی شده است.

منشی زاده ادامه داد: خوشبختانه کانون غدیر یزد توانسته در این رویداد ملی بدرخشد و دو دومین سال نیز همچون سال نخست رتبه برتر کشوری را به خود اختصاص دهد که این نشان از فعالیت های فرهنگی هنری با محوریت مسجد در استان است.

وی گفت: همزمان با سالروز تاسیس کانون های فرهنگی هنری مساجد نیز در کانون برنامه های مختلفی اجرا می شود که مهمترین برنامه ما اجرای اختتامیه طرح کشوری « روح خدا» است که مجری این طرح ملی نیز امسال کانون غدیر یزد بوده است.

مدیر کانون غدیر یزد بیان کرد: اجرای گروه سرود فجر جاوید کانون غدیر یزد به مناسبت 18 اسفند، برگزاری مسابقه کتابخوانی، حضور مسئولان استانی در کانون نیز از جمله برنامه های ما است.

 

کد خبر 1033216

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha