دیدار مدیر ستاد هماهنگی کانون های مساجد یزد با مدیر کل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان

مدیر ستاد هماهنگی کانون های مساجد یزد در راستای برنامه ریزی برنامه های ۱۸ اسفند، سالروز تاسیس کانون های مساجد با مدیر کل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان یزد دیدار و گفت و گو کرد.

به گزارش  خبرنگار خبرگزاری شبستان از یزد، حجت الاسلام مظفر سالاری، مدیر ستاد هماهنگی کانون های مساجد یزد در نشستی به منظور برنامه ریزی برنامه های 18 اسفند، سالروز تاسیس کانون های فرهنگی هنری مساجد با مجید جوادیان زاده، مدیر کل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان یزد دیدار و گفت و گو کرد.

حجت الاسلام سالاری در این نشست گفت: 18 اسفند به عنوان روز تاسیس کانون های مساجد کشور است که این روز به صورت رسمی در تقویم ملی نیز ثبت شده است.

وی افزود: بیش از ربع قرن از این رویداد فرهنگی گذشته است که امروز شاهد برکات فعالیت های فرهنگی در بستر مساجد هستیم.

مدیر ستاد هماهنگی کانون های مساجد یزد بیان کرد: با قرار گرفتن در آستانه این روز برنامه های مختلفی را در سطح کانون های مساجد استان داریم که غبارروبی از قبور شهدا، برگزاری اختتامیه جشنواره کشوری روح خدا، برگزاری نشست های مجازی از جمله این برنامه ها است.

وی گفت: در این هفته همچنین از کانون های برتر در طرح ملی ایران قوی نیز تجلیل می شود.

مدیر کل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان یزد نیز در این نشست گفت: کانون های فرهنگی هنری مساجد به عنوان یکی از ظرفیت های فرهنگی و هنری هستند که می توانند در پیرامون مساجد و با محوریت مسجد فعالیت های خود را دنبال کنند.

وی بیان کرد: خوشبختانه در استان یزد کانون های فعالی وجود دارد که توانسته اند در کشور ظرفیت های خود را به نمایش بگذارند که امیدواریم روز به روز به این کانون های افزوده شود و بتوانیم گامی موثر در جهت احیای کارکردهای مساجد برداریم.

در پایان این نشست نیز قرار شد همزمان به این روز برنامه شورای هماهنگی مساجد استان، اختتامیه جشنواره کشوری روح خدا، تجلیل از کانون های برتر به صورت مجازی و با حضور مدیر کل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان یزد  برگزار شود.

کد خبر 1033631

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha