اولین گردهمایی مجمع «جوانان انقلابی کوثر ناب» در مشهد برگزار می شود

صابر با اشاره به اینکه جوانان در جامعه نقش تعیین کننده ای دارند لذا جزء سرمایه های اصلی نظام محسوب می شوند، گفت: اولین گردهمایی مجمع «جوانان انقلابی کوثر ناب» با محوریت اتکاء به جوانان در عرصه ستایشگری و با حضور اساتید برجسته برگزار می شود.

«محسن صابر» در گفتگو با خبرگزاری شبستان در مشهد، اظهار داشت: اولین گردهمایی مجمع جوانان انقلابی کوثر ناب 13 اسفند ماه با محوریت اتکاء به جوانان در عرصه ستایشگری و با حضور حجت الاسلام «حسین رجایی خراسانی» مدیر مرکز فقهی ائمه، «یوسف ارجونی» رئیس سازمان بسیج مداحان کشور و اساتید ستایشگری برگزار می شود.

 

رئیس سازمان بسیج مداحان خراسان رضوی افزود: از آنجایی که جوانان در جامعه ما نقش تعیین کننده ای دارند و جزء سرمایه های اصلی نظام محسوب می شوند، از این رو در عرصه ستایشگری با محوریت اتکاء به جوانان و با نگاه به اهداف نظام و انقلاب در سنگر کادر سازی و با توجه به رسالتی که جامعه ستایشگر دارد، این جلسه برگزار می شود.

 

وی با بیان اینکه جلسه مجموعه جوانان انقلابی کوثر ناب با یک نگاه گفتمانی و روبه جلو با حضور جوانان برگزار می شود؛ تصریح کرد: در جلساتی که ماهانه به همین منظور خواهیم داشت برخی از موضوعات را به لحاظ محتوایی، عمق بخشی و تعمیق و تبیین اولویت های جامعه ستایشگری، در دستور کار قرار خواهیم داد.

کد خبر 1033273

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha