هنوز در خصوص رمز ارزها در کشور تصمیم  نهایی گرفته  نشده است

خسروپور گفت: در رابطه با رمز ارزها در کشور جمع‌بندی صورت نگرفته است، در این حوزه تصمیم مشخص گرفته نشده است. باید مطالبه‌گری در این حوزه اتفاق بیفتد ،باید به این سمت برویم که هوشمندانه تر رگلاتوری را انجام دهیم.

به گزارش خبرگزاری شبستان، خسرو پور کارشناس ارزهای دیجیتال با حضور در برنامه گفت و گوی ویژه خبری به بررسی سایه‌روشن بازار ارز های دیجیتال پرداخت و افزود: در رابطه با رمز ارزها در کشور جمع‌بندی صورت نگرفته است، در این حوزه تصمیم مشخص گرفته نشده است. باید مطالبه‌گری در این حوزه اتفاق بیفتد ،باید به این سمت برویم که هوشمندانه تر رگلاتوری را انجام دهیم.

او ادامه داد: تا موضوعی تهدید محسوب نشود و به بحران تبدیل نشود ،متاسفانه بر روی آن فکر نمی کنیم. هر چقدر که کارشناسان و دلسوزان تذکر بدهند متاسفانه این موضوع پیگیری نمی شود.

این کارشناس ارزهای دیجیتال تصریح کرد: بدنه دستگاه‌های اجرایی باید همه به یک اجماع در اتخاذ تصمیم برسند. مجموعه جلسات گسترده‌ای را در بانک مرکزی داشتیم، فضای رمز ارزها را سناریونگاری کردیم ،در حالت های مختلف باید اقدامات لازم توسط دستگاه‌های ذیربط صورت بگیرد تا به جمع‌بندی برسیم.

کد خبر 1033430

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha