کسب مقام سوم گروه جهادی شهید نوروزی در دومین عهدواره پیشرفت

معاشرتی از کسب مقام سوم گروه جهادی شهید عظیم نوروزی کانون امام مهدی(عج) بندر آستارا در دومین عهدواره ملی پیشرفت خبر داد.

«رضا معاشرتی» صبح امروز(چهارشنبه، ۱۳ اسفند) در گفت و گو با خبرنگار خبرگزاری شبستان از آستارا، اظهارکرد: دومین عهدواره ملی هفته پیشرفت به عنوان بزرگترین رویداد رقابتی هسته ‌ای پیشرفت منطقه ‌ای کشور با حضور گروه‌های میدانی و کنشگران اجتماعی از اول اسفد به مدت پنج روز در تهران برگزار شد.

 

مسئول کانون فرهنگی و هنری امام مهدی(عج) بندر آستارا با بیان اینکه در این رویداد ۴۵۰ نفر از کنشگران اجتماعی منتخب سراسر کشور در قالب ۸۰ گروه با یکدیگر به رقابت پرداختند، افزود: در پایان این عهدواره ملی که با حضور ریاست محترم ستاد اجرایی، چند از مسئولان حوزه پیشرفت و محرومیت‌ زدایی کشور و همچنین کنشگران اجتماعی منتخب کشور در مصلی امام خمینی (ره) برگزار شد، گروه جهادی شهید عظیم نوروزی آستارا مقام سوم این عهدواره را کسب و با اهدای تندیس و جوایزی تجلیل بعمل آمد.

 

وی تصریح کرد: در قالب این رویداد، اعضای گروه جهادی شهید عظیم نوروزی به مناطق محروم شهرستان شهریار رفته و با ارائه یک سند آشکار، موضوعات را مقابل نماینده استان مطرح و پس از برسی نماینده، تحقیق گروه جهادی شهید نوروزی آستارا قابل تایید قرار گرفت و توانست مقام سوم عهدواره ملی پیشرفت را کسب کند.

 

فرمانده پایگاه شهید عظیم نوروزی گفت: کسب این موفقیت را مدیون تلاش یکایک اعضای گروه جهادی شهید نوروزی هستیم و با یاری پروردگار متعال ان شاء الله در ادامه راه خدمات رسانی به مناطق محروم موفق عمل کنیم.

 

وی با اشاره به اینکه اعضای گروه جهادی شهید عظیم نوروزی خدمت به مردم را برای خود یک افتخار می دانند،افزود: خدمات رسانی به ساکنین مناطق محروم توفیقی است که خداوند نصیب این گروه جهادی کرده و اعضای گروه در این راه لحضه ای کوتاهی نمی کنند.

 

معاشرتی خاطرنشان کرد: گروه جهادی شهید عظیم نوروزی بارها در خدمات رسانی به مناطق محروم پتانسیل خود را نشان داده و در این راه موفق عمل کرده و انتظار از مسئولین و خیرین این است یاری رسان فرزندان خود در مسیر خدمات رسانی به مناطق محروم باشند.

کد خبر 1033482

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha