کانون های فرهنگی هنری مساجد بازوان اصلی حوزه فرهنگ و ارشاد اسلامی است

تمری، گفت : کانون های فرهنگی هنری مساجد بازوان اصلی حوزه فرهنگ و ارشاد اسلامی در محلات و خصوصاً روستاها هستند و ما باید از این ظرفیت به نحو مطلوب و بهتری استفاده کنیم.

خسرو تمری رئیس فرهنگ و ارشاد اسلامی شهرستان اسلام آباد غرب در گفتگو با خبرنگار خبرگزاری شبستان در کرمانشاه، به مناسبت سالگرد سالگرد تاسیس کانون های فرهنگی هنری مساجد و ستاد فهما گفت: :تجلیل از کانون‌های فرهنگی و هنری باعث تثبیت جایگاه کانون‌ها به عنوان متولی حوزه فرهنگ و هنر و برنامه‌های دینی و قرآنی می باشد.   

 

وی با اشاره به سالروز تاسیس کانون های فرهنگی، هنری مساجد خاطر نشان کرد: به مناسبت سالگرد تاسیس این کانون‌ها تلاش می‌کنیم ویژه برنامه‌ای را با معرفی کانون های سطح شهر که در حال فعالیت هستند چاپ کنیم و در آن اسم کانون، مدیر و رابط کانون را ذکر کنیم .

 

تمری،  افزود: در ایام الله دهه فجر که همزمان شد با اجرای طرح ایران قوی و ایجاد رقابتی سالم بین کانون ها یکسری برنامه ها اجرا و از چند کانون روستایی تجلیل شدو  این امر یک نتیجه خوب داشت و جایگاه کانون ها به عنوان متولی حوزه فرهنگ و هنر و برنامه های دینی و قرآنی شناخته شد.

 

رئیس فرهنگ و ارشاد اسلامی اسلام آباد غرب تصریح کرد: مسئولان با معرفی کانون ها به عنوان بازوان توانمند ادارات در سطح روستاها و متولی حوزه های فرهنگ و هنر ، جایگاه ویژه‌ای را برای کانون ها تعریف کرده اند .

 

وی اظهار کرد: امیدوارم کانون ها در مورد جایگاه ، معرفی  و نقش کانون های فرهنگی و هنری مساجد در سطح شهرستان برنامه‌ریزی خوبی داشته باشند و این نقش پر رنگ باشد، تا کانون ها بتوانند جایگاه واقعی خود را کسب کند زیرا کانون ها باید واقف باشند به این مسئولیت تا بتواند از همه ظرفیت‌ها به طور مطلوبی استفاده کنند.

 

تمری با اشاره به برنامه‌های فرهنگ و ارشاد اسلامی اسلام آباد غرب در سالروز تاسیس کانون های فرهنگی هنری مساجد گفت : در همین راستا به مناسبت ۱۸ اسفند تلاش می‌کنیم که برنامه ویژه‌ای را داشته باشیم و از فعالان کانون های فرهنگی هنری شهر و روستا تقدیر و تشکر و همچنین برنامه بازدید از تعدادی کانون در سطح شهرستان و امیدواریم بتوانیم در این ایام برنامه هایی را به همین مناسبت تدارک و با رعایت پروتکل های بهداشتی  اجرا کنیم.

کد خبر 1033495

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha