امتیازآورترین کانون‌ فهمای بام ایران در طرح ملی «ایران قوی» معرفی شد

مظاهری بابیان اینکه کانون فرهنگی هنری انصار المهدی (عج) مسجد صاحب الزمان (عج) شهرگوجان به عنوان یکی از ۱۰ کانون برتر امتیازآور در کشور معرفی شده است گفت: همزمان با ۱۸ اسفند سالروز تاسیس کانون های مساجد، از کانون های برتر تجلیل می شود.

«محمدرضا مظاهری» در گفت و گو با خبرنگار خبرگزاری شبستان در شهرکرد اظهار داشت: کانون فرهنگی هنری انصار المهدی (عج) مسجد صاحب الزمان (عج) شهر گوجان از شهرستان فارسان به عنوان یکی از ۱۰ کانون برتر امتیازآور در کشور معرفی شد.

 

مدیر ستاد هماهنگی کانون های فرهنگی هنری مساجد چهارمحال و بختیاری ادامه داد: کانون فرهنگی هنری انصار المهدی (عج) شهرگوجان با کسب امتیاز ۱۷ هزار و ۷۸۵ در طرح ملی «ایران قوی» توانست جزء ۱۰ کانون برتر کشوری از حیث امتیاز قرار بگیرد.

 

وی ابراز کرد: کانون فرهنگی هنری انصار المهدی (عج) سال ۱۳۸۸ در مسجد صاحب الزمان (عج) شهرگوجان تاسيس شده و با دارا بودن ۵۶۰ نفر عضو فعاليت های فرهنگی، هنری، مذهبی و دینی برگزار می کند.

 

مظاهری بابیان اینکه کانون فرهنگی هنری انصار المهدی (عج) با راه اندازی کتابخانه در مسجد نوجوانان و جوانان زیادی را به سمت مطالعه هدایت کرده است گفت: این کانون سال ۱۳۹۸ در اولين رويداد ملی «فهما» جزء کانون های شايسته تقدير در کشور انتخاب شد.

 

مدیر ستاد هماهنگی کانون های فرهنگی هنری مساجد چهارمحال و بختیاری ادامه داد: طرح ملی «ایران قوی» از هفته دفاع مقدس آغاز و تا میلاد حضرت زهرا (س) در سطح کانون های فرهنگی هنری سراسر کشور ادامه داشت.

 

وی بابیان اینکه این طرح در قالب سه شبستان «فرهنگ، هنر و نوآوری» اجرا می شود، ادامه داد: برای هرکدام از این شبستان ها ۱۲ رواق تعریف شده که در طرح ملی «ایران قوی» هر یک از آنها توسط استانی معین راهبری می شوند.

 

مظاهری یادآور شد: قم در رواق دانش، تهران در رواق همدلی، گلستان در رواق فیلم، خراسان رضوی در رواق نور، چهارمحال و بختیاری در رواق کتاب، فارس در رواق رسانه، هرمزگان در رواق سرود، البرز در رواق نمایش، اردبیل در رواق ترنج، یزد در رواق قلم، اصفهان در رواق کارآفرینی و خراسان جنوبی در رواق فن آوری با هدف برون سپاری فعالیت ها و بهره مندی از ظرفیت های استانی نظارت داشتند.

 

وی اظهار کرد: طرح ملی «ایران قوی» در «گام دوم انقلاب اسلامی» متشکل از ۴۰ عنوان برنامه در قالب سه شبستان و ۱۲ رواق طراحی شده تا در همه کانون های فرهنگی و هنری مساجد سراسر کشور اجرایی شود.

 

مدیر ستاد هماهنگی کانون های فرهنگی هنری مساجد چهارمحال و بختیاری ادامه داد: کانون های برتر این استان در طرح ملی «ایران قوی» و همزمان با ۱۸ اسفند سالروز تاسیس کانون های فرهنگی هنری مساجد کشور تجلیل می شوند.

 

کد خبر 1033499

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha