میزگرد «نقش رسانه در ترویج سبک زندگی اسلامی»برگزار شد

اولین میزگرد تخصصی خدمت رضوی با عنوان «پنجره فولاد» و با محوریت «نقش رسانه در ترویج سبک زندگی اسلامی با تأکید بر سیره رضوی» توسط کانون خادمان رسانه ای و کانون مبلغین رضوی در محل دفتر استانی خبرگزاری شبستان برگزار شد.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری شبستان از کرمان؛ اولین میزگرد تخصصی خدمت رضوی با عنوان «پنجره فولاد» و با محوریت «نقش رسانه در ترویج سبک زندگی اسلامی با تأکید بر سیره رضوی» توسط کانون خادمان رسانه ای و کانون مبلغین رضوی چهارشنبه( ۱۳ اسفند) در محل دفتر استانی خبرگزاری شبستان برگزار شد.

 

 

در این میزگرد حجت الاسلام دکتر علی عارفی، مسئول دفتر نمایندگی مقام معظم رهبری در دانشگاه علوم پزشکی کرمان و محبوبه اسماعیل زاده، مدرس دانشگاه و مشاور مذهبی به عنوان کارشناس حضور داشتند.

 

 

حجت الاسلام سجادی، مسئول کانون مبلغین رضوی استان و طاهره بادامچی، مدیردفتر استانی خبرگزاری شبستان به طرح مهمترین سئوالات و چالش های مطرح در موضوع مورد بحث پرداختند و کارشناسان ضمن پاسخ به آن؛ پیش فرض ها و الزامات ترویج سبک زندگی دینی در جامعه را مطرح کردند.

 

 

دکتر عارفی با نگاهی آسیب شناسانه به عملکرد حوزه، طلبه و خبرگان جامعه، بسیاری از چالش های موجود در سبک زندگی جامعه امروز را محصول این عملکرد دانست.

 

 

نقش رسانه در این گفتگو ناظر به ساحت های مختلف اعم از منبر، عرصه تبلیغ، خبرگزاری ها، فضای مجازی و... است.

 

 

این میزگرد به صورت زنده از طریق فضای مجازی برای خادمیاران و مبلغین رضوی پخش شد.

 

 

گزارش تکمیلی این میزگرد روزهای آینده در خروجی خبرگزاری شبستان قرار می گیرد.

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

کد خبر 1033541

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha