حمایت مرکز خدمات حوزه های علمیه  از ۷۰ خانواده طلبه کارآفرین

حجت الاسلام جعفری مهر با اشاره به اینکه مرکز خدمات سال ۹۹ در بخش‌های مختلف از جمله کارآفرینی و توانمندسازی معیشتی اقداماتی انجام داده، گفت: این مرکز توانست با ارائه تسهیلات به ۷۰ خانواده طلبه، از طرح‌های کارآفرینی آنان حمایت کند.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری شبستان از یاسوج، حجت الاسلام «علی جعفری مهر» امروز (۱۳ اسفند ماه» در نشست هم‌اندیشی طلاب و مبلّغین شهر یاسوج، اظهار کرد: مرکز خدمات حوزه‌های علمیه به منظور کاهش مشکلات طلاب تشکیل شده و در اموری از جمله بیمه، معیشت، توانمندسازی، مسکن و ... در حال خدمت رسانی است.

 

مدیر مرکز خدمات حوزه های علمیه کهگیلویه و بویراحمد گفت: طلاب و روحانیون باید توجه ویژه ای به هویت طلبگی خود داشته باشند و عزت نفس خود را در مواجه با مشکلات حفظ کنند.

 

وی یادآور شد: در این وضعیت بد اقتصادی بیشتر مردم با مشکلاتی مواجه هستند و جامعه روحانیت با توجه به درآمد پایین نیز از این قاعده مستثنی نیست.

 

حجت الاسلام جعفری‌ مهر یکی از مشکلات اساسی طلاب حوزه‌های علمیه را مسکن دانست و ادامه داد: مرکز خدمات استان در حال پیگیری و بررسی این موضوعبوده و در نشست هایی با نماینده ولی فقیه، استاندار و بنیاد مسکن، مشکل مسکن طلاب پیگیری شده و نتایج آن اطلاع رسانی خواهد شد.

 

مدیر مرکز خدمات حوزه های علمیه کهگیلویه و بویراحمد با اشاره به اینکه مرکز خدمات سال ۹۹ در بخش‌های مختلف از جمله کارآفرینی و توانمندسازی معیشتی اقداماتی انجام داده، خاطرنشان کرد: این مرکز توانست با ارائه تسهیلات به ۷۰ خانواده طلبه، از طرح‌های کارآفرینی آنان حمایت کند.

کد خبر 1033555

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha