کمک های خیرین به سمت بهداشت و  سلامت هدایت شود

شلیش پور گفت: ما در مجموعه اداره کل اجتماعی به دنبال آن هستیم که کمک های مردمی، خیرین و مسئولان را به بخش بهداشت و سلامت هدایت کنیم که در این میان نقش موسسات خیریه در راستای شناسایی نیازمندان بسیار حائز اهمیت است.

«یعقوب شلیش پور» در گفت وگو با خبرنگار خبرگزاری شبستان در اهواز، در حاشیه آیین افتتاح درمانگاه موسسه حب الرسول و همچنین توزیع رایگان 25 هزار ماسک در شهرستان کارون اظهار کرد: شیوع ویروس کرونا تاکنون توانسته تاثیر خود را بر بسیاری از حوزه های اجتماعی بگذارد و یکی از مهمترین حوزه هایی که بیشترین تاثیر را نسبت به شیوع کرونا به خود دیده حوزه سلامت و بهداشت فردی است.

 

مدیرکل امور اجتماعی استانداری خوزستان افزود: باید دقت کنیم که اولین قربانیان کرونا در بعد سلامت هستند و اگر به صورت ویژه تر نگاهی بیندازیم می بینیم که در میان مناطق حاشیه و قشر کم برخوردار موضوع تامین معیشت روزانه در اولویت اول و بخش بهداشت از اهمیت کمتری برخوردار است که همین مهم سبب شیوع بیشتر این ویروس می شود.

 

وی با بیان اینکه در مناطق حاشیه و کم برخوردار متاسفانه میزان درآمد و سطح انتظار خانواده همخوانی ندارد و لازم است کمک های خیرین به بخش بهداشت و سلامت هدایت شود اضافه کرد: ما در مجموعه اداره کل اجتماعی به دنبال این هستیم که کمک های مردمی، خیرین و مسئولان را به بخش بهداشت و سلامت هدایت کنیم که در این میان نقش موسسات خیریه در راستای شناسایی نیازمندان بسیار حائز اهمیت است.

 

شلیش پور به ویژگی های مطلوب هدایت کمک های خیرین به بخش سلامت و بهداشت فردی اشاره کرد و یاد آور شد: اجرای این حرکت به افزایش سلامت شهروندانی که در حاشیه شهر زندگی می کنند و همچنین کاهش انتشار ویروس کرونا در شهرستان و استان بسیار کمک می کند.

 

کد خبر 1033582

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha