هدف دشمن مخدوش کردن چهره اسلام و ترویج اسلام هراسی در جهان است

چهری، گفت: هدف دشمنان اسلام از خدشه‌دار کردن چهره و تخریب شخصیتی پیامبر اکرم (ص)، امامان، ائمه اطهار و رهبر معظم انقلاب مخدوش کردن چهره اسلام و ترویج اسلام هراسی در جهان است.

مجید چهری رئیس دانشکده علوم قرآنی کرمانشاه در گفتگو با خبرنگار خبرگزاری شبستان در کرمانشاه گفت: با توجه به اینکه اسلام هراسی و اسلام ستیزی پیوسته و دیرینه رسانه های غربی با حمایت و هدایت صهیونیستی-آمریکایی انجام می شود و این نشان از نگرانی غرب برای گرایش مردم دنیا به مقدسات و اسلام و معنویت دارد.

 

وی خاطر نشان کرد: هتک حرمت به  قرآن کریم و پیامبر عظیم‌الشأن اسلام،هتک حرمت به تمام ارزش‌های الهی و آزادی‌خواهان جهان و نشانه درماندگی و ضعف دشمنان در مقابل اسلام‌خواهی مردم است.

 

 رئیس دانشکده علوم قرآنی کرمانشاه بااشاره به اینکه استکبار جهانی با اصل اسلام معاندت دارد،  افزود: استکبار جهانی از همه توانمندی‌ها، امکانات و ظرفیت‌های خود برای اسلام هراسی و دشمنی با آن استفاده می‎کند.

 

چهری تصریح کرد: اگر امروز توهین به پیامبراسلام، قرآن و سایر مقدسات اسلامی را  در کشورهایی که مدعی دموکراسی و صیانت از حقوق گرایشات قومی و مذهبی می‌بینیم و شاهد لشکرکشی‌های آنها در بلاد اسلامی هستیم، نشانگر این است که می‌خواهند چهره اسلام  رحمانی را خشن نشان دهند.

 

وی گفت: دشمنان با نشر شایعه و سرپوش نهادن بر حقایق اسلام و سیره پیامبر و امامان سعی در تحریف حقایق دارند، در این شایعه پراکنی‌ها مخدوش کردن چهره پیامبر اسلام و الگوهای تربیت شده ناب که در صدر آن حضرت علی (ع) قرار دارد بسیار دیده می‌شود.

 

 رئیس دانشکده علوم قرآنی کرمانشاه اظهار کرد: تمام مسلمان چه شیعه و چه سنی باید از دین و مقدسات آن دفاع کنند و مانع پیروزی دشمنان شوند.

کد خبر 1033588

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha