از زیرساخت های نرم افزاری ارتش برای برگزاری مسابقات قرآن استفاده کردیم

حجت الاسلام والمسلمین داودی گفت: با استفاده از ظرفیت داخلی ارتش در سطوح مختلف، توانسته ایم زیرساخت های سخت افزاری و نرم افزاری مناسبی فراهم کنیم تا مسابقات قرآن کریم در سطح خوب و شایسته ای برگزار شود.

به گزارش خبرنگار گروه قرآن و معارف خبرگزاری شبستان، حجت الاسلام والمسلمین «فردین داودی» در نشست خبری آغاز چهلمین دوره مسابقات قرآن کریم کارکنان پایور و وظیفه و نوزدهمین دوره مسابقات قرآن کریم دانشجویان دانشگاه های آجا صبح امروز 13 اسفند گفت: مسابقات قرآن به نیروی دریایی راهبردی ارتش جمهوری اسلامی ایران سپرده شده است.

 

 رئیس مرکز قرآن، عترت و نماز نیروی دریایی ارتش گفت: کارهای زیادی برای میزبانی مسابقات به صورت مجازی انجام شد و مقدمات خوبی برای میزبانی شایسته و برگزاری مطلوب مسابقات قرآنی انجام شد.

 

وی با اشاره به برگزاری جلسات متعدد با سازمان عقیدتی سیاسی ارتش و اداره قرآن و عترت گفت: در این جلسات برنامه ریزی های خوبی برای نحوه حضور شرکت کنندگان و متسابقین در مسابقات قرآن به صورت مجازی انجام شد.

 

حجت الاسلام والمسلمین داودی افزود: در سطح نیروی دریایی ارتش جمهوری اسلامی نیز جلسات متعددی با حضور فرماندهان ارشد برای انجام هماهنگی ها و بسترسازی های لازم جهت برگزاری آنلاین مسابقات قرآن برگزار کردیم و مسئولیت ها و وظایف هر کدام از معاونت ها مشخص و تبیین شد تا بتوانیم میزبانی مطلوبی را از شرکت کنندگان داشته باشیم.

 

وی با اشاره به برگزاری جلسه ای با امیر کاویانی جانشین نیروی دریایی ارتش جمهوری اسلامی برای انجام هماهنگی های لازم گفت: امیر کاویانی و معاونان ایشان از این برنامه ریزی و میزبانی مسابقات قرآنی استقبال کردند و دغدغه ایشان و اداره عقیدتی سیاسی برگزاری خوب مسابقات قرآنی است.

حجت الاسلام داودی با بیان اینکه مسابقات قرآن به دلیل شرایط کرونا و رعایت پروتکل های بهداشتی به صورت مجازی و در بستر اپلیکیشن اسکای روم برگزار می شود، گفت: با همکاری اداره فضای مجازی سازمان عقیدتی سیاسی ارتش و اداره عقیدتی سیاسی نیروی دریایی معاونت فاوا و معاونت آمار، پشتیبانی مرکز، فاوای نیروی دریایی تلاش کرده ایم تا زیرساخت ها و بسترهای لازم برای برگزاری مسابقات به صورت مجازی را طی یک هفته فراهم کنیم.

 

وی از برگزاری نمایشگاه شهدای ارتش جمهوری اسلامی همزمان با برگزاری مسابقات قرآن در فضای مجازی خبر داد و گفت: این نمایشگاه می تواند بر روند مسابقات و ایجاد روحیه و ارتقای معنویت در بین پرسنل ارتش جمهوری اسلامی ایران موثر باشد.

 

حجت الاسلام داودی با اشاره به برگزاری کاروان قرآنی در بندرعباس گفت: مقدمات میزبانی نیروی دریایی ارتش برای برگزاری مسابقات قرآنی از زمان برگزاری کاروانی قرآنی در بندرعباس آغاز شد و موضوعات مسابقات نیز مطرح و بررسی شد.

 

 رئیس مرکز قرآن، عترت و نماز نیروی دریایی ارتش با اشاره به پشتیبانی نیروی دریایی ارتش از برگزاری مسابقات قرآن کریم در این دوره، گفت: مرکز قرآن، عترت و نماز نیروی دریایی و سازمان عقیدتی ارتش در برگزاری مسابقات قرآن کریم خوب عمل کرده اند.

 

وی با بیان اینکه سرمایه گذاری در فعالیت های فرهنگی و قرآنی موجب افزایش خیر و برکت در ارتش جمهوری اسلامی ایران شده است، تصریح کرد: با توجه به برگزاری مسابقات در بستر فضای مجازی، با استفاده از ظرفیت داخلی ارتش در سطوح مختلف، توانسته ایم زیرساخت های سخت افزاری و نرم افزاری مناسبی فراهم کنیم تا مسابقات قرآن کریم در سطح خوب و شایسته ای برگزار شود.

 

گفتنی است، چهلمین دوره مسابقات قرآن کریم کارکنان پایور و وظیفه و نوزدهمین دوره مسابقات قرآن کریم دانشجویان دانشگاه های آجا صبح امروز 13 اسفند با حضور ۳۶۸ نفر از متسابقین در رشته های حفظ، قرائت، اذان و مفاهیم در فضای مجازی آغاز شده است و تا ۲۰ اسفند ماه ادامه خواهد داشت.

 

همچنین در حاشیه برگزاری چهلمین دوره مسابقات قرآن کریم کارکنان پایور و وظیفه و نوزدهمین دوره مسابقات قرآن کریم دانشجویان دانشگاه های آجا، نمایشگاه شهدای ارتش نیز دایر می باشد.

کد خبر 1033611

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha