آغاز جشن نیکوکاری در قزوین

حق گویان گفت: جشن نیکوکاری امروز با استقرار ۲ هزار و ۴۷۰ پایگاه جمع آوری کمک های مردمی در سطح استان برگزار می شود.

«مهرعلی حق گویان» در گفتگو با خبرنگار خبرگزاری شبستان در قزوین گفت: یکی از برنامه هایی که هر ساله و در ایام پایانی سال برگزار می شود، جشن نیکوکاری است که امسال هم همزمان با سراسر کشور امروز پنجشنبه 14 اسفند ماه  ا استقرا 2 هزار و 470 پایگاه ثابت و سایر کمک های مردمی در سطح استان جمع آوری می شود.

 

مدیرکل کمیته امداد استان قزوین ادامه داد: این پایگاه ها در مراکز نیکوکاری، مدارس، مساجد، بیمارستان ها و غیره جمع آوری کمک های مردمی را دارند و خیران و نیکوکاران می توانند کمک های نقدی و غیرنقدی خود را از این طریق به نیازمندان اهد ا کنند.

 

وی عنوان کرد: با توجه به اینکه برخی ممکن است نتوانند از طریق مراجعه حضوری به این پایگاه ها کمک های خود را داشته باشند، امکان کمک به نیازمندان با کد مهربانی #۰۲۸*۸۸۷۷*، www.33808.ir و شماره کارت ۶۰۳۷۹۹۱۸۹۹۹۶۰۲۰۱ فراهم شده و مردم نیکوکار می توانند از طریق روش های مذکور هم به نیازمندان مساعدت کنند.

 

حق گویان تصریح کرد: پیش بینی شود بیش از 9 میلیارد تومان کمک های مردمی در جشن نیکوکاری سال جاری داشته باشیم که این کمک ها بلافاصله بعد از جمع آوری به دست نیازمندان استان می رسد.

 

وی خاطر نشان کرد: همچنین جمعه 15 اسفند ماه، در مناطقی از استان که نماز جمعه برگزار می شود هم پایگاه های جشن نیکوکاری کمک های مردمی را جمع آوری خواهند کرد.

 

مدیرکل کمیته امداد استان قزوین یادآور شد: جشن نیکوکاری امسال با شعار «عیدی برای همه» برگزار می شود و امید است با کمک به این خانواده ها بتوانیم شادی و لبخند را به این خانواده ها هدیه دهیم.

 

کد خبر 1033916

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha