کاهش محسوس دمای هوا / بارش برف و باران با ورود سامانه جدید

محمدی گفت: کاهش محسوس دمای هوا با ورود سامانه ناپایدار جدید به استان از امروز پنج شنبه ۱۴ اسفندماه در اکثر مناطق استان موجب بارش برف و باران خواهد شد.

«سیاوش محمدی» به خبرنگار خبرگزاری شبستان در اردبیل گفت: کاهش محسوس دمای هوا با ورود سامانه ناپایدار جدید به استان از امروز پنج شنبه 14 اسفندماه در اکثر مناطق استان موجب بارش برف و باران خواهد شد.

 

مدیر کل هواشناسی استان اردبیل تصریح کرد: فعالیت این سامانه در استان تا عصر فردا جمعه 15 اسفند ماه در مناطق مختلف استان ادامه خواهد داشت.

 

این مقام مسئول اذعان داشت: بارش ها از ظهر امروز 14 اسفندماه به تدریج آغاز شده و برای مناطق شمالی از جمله شهرستان های پارس آباد و بیله سوار عمدتاً باران و برای سایر مناطق بارش برف پیش بینی می شود.

 

محمدی ادامه داد: تمرکز بارندگی ها در مناطق مرکزی و جنوبی استان بوده و در برخی مناطق ارتفاع برف بین ۱۰ تا ۱۵ سانتیمتر نیز خواهد رسید.

 

وی خاطر نشان کرد: دمای هوا نیز روند کاهشی داشته و در طول شب ها در مناطق مرکزی و جنوبی استان تا منفی ۸ درجه سلسیوس پیش بینی می شود.

 

مدیر کل هواشناسی استان افزود: با خروج این سامانه از اواخر وقت فردا، در روزهای شنبه و یکشنبه هفته آینده جوی پایدار در استان حاکم می شود.

 

کد خبر 1033920

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha