۱۸ میلیارد ریال بسته غذایی بین نیازمندان خراسان جنوبی توزیع می شود

سلم آبادی گفت: گفت: در راستای رزمایش کمک های مومنانه ۶ بسته غذایی به ارزش ۱۸ میلیارد ریال بین نیازمندان استان توزیع خواهد شد.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری شبستان در بیرجند، «رضا سلم‌آبادی» امروز (۱۴ اسفند) در آئین توزیع ۱۰۰۰ بسته های غذایی با محوریت مساجد و مراکز نیکوکاری در بین نیازمندان شهرستان بیرجند که در محل حسینیه جماران برگزار شد، اظهار کرد: در این مرحله از رزمایش کمک های مومنانه و در آستانه نوروز ۶ هزار سبد معیشتی به ارزش ۱۸ میلیارد ریال در سراسر استان توزیع می شود.

 

مدیرکل کمیته امداد امام خمینی (ره) خراسان جنوبی گفت: بسته های غذایی با همت خیران و همکاری ۹۴ مرکز نیکوکاری استان جمع آوری شد که بین محرومان و اقشار آسیب دیده از کرونا توزیع خواهد شد.

 

سلم آبادی در ادامه  ارزش هر بسته را ۳۰۰ هزار تومان ذکر کرد و افزود: این بسته ها شامل برنج ، روغن ، حبوبات ، تن ماهی ، مواد ضدعفونی، قند ، خرما و رب گوجه فرنگی است.

 

وی در پایان با اشاره به آغاز  هفته احسان و نیکوکاری با شعار «عیدی برای همه» در استان، خاطر نشان کرد: از ابتدای اجرای رزمایش کمک مومنانه در سطح استان تاکنون ۴۴ میلیارد و ۴۰۰ میلیون تومان کمک مردمی جمع آوری شده است.

کد خبر 1033972

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha